וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב ההוכחות במשפט החוזר של זדורוב: "לא הושתלו פרטים מוכמנים בראשו של רומן"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:35

הבוקר נחקרים שוטרים שהשתתפו בחקירה במשפט הקודם שהתנהל, בהם סשה סטרז'בסקי שהיה בצוות החקירה וחקר את זדורוב ברוסית. סטרז'בסקי תיאר את זדורוב כדמות שקולה ולא שברירית כפי שהציג הסניגור

זדורוב נכנס למשפטו החוזר/ללא

בבית המשפט המחוזי בנצרת נמשך הבוקר (שלישי) הדיון בשלב ההוכחות במשפט החוזר לרומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה בשנת 2006. הבוקר נחקרים שוטרים שהשתתפו בחקירה, בהם סשה סטרז'בסקי שהיה בצוות החקירה וחקר את זדורוב ברוסית.

לדברי סטרז'בסקי זדורוב היה שקול בחקירתו ולא דמות שברירית כפי שהציג הסניגור. סטרז'בסקי אמר כי זדורוב דיבר על עובד ניקיון בבית הספר שהצביע על שירותי בנים, בהם ראה כתמי דם ביום הרצח וניקה אותם (פרט חשוב מאחר וזדורוב סיפר שהלך לשירותי בנים לנקות את הסכין). סטרז'בסקי שלל את הטענה שהשתילו פרטים מוכמנים בראשו של הנאשם.

שלב העדויות במשפט החוזר לרומן זדורוב הנאשם ברצח תאיר ראדה. המחוזי, נצרת 12 באוקטובר 2021. דוד כהן, פלאש 90
זדורוב בבית המשפט, בשבוע שעבר/פלאש 90, דוד כהן
תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה/ג'יני

בפתיחת הדיון שנערך ביום ראשון, הודיעה התביעה כי לרשימת העדים נוסף מומחה לרפואה משפטית אמריקני בשם ד"ר פרנסיסקו דיאז, המשמש כפתולוג משפטי וחוקר מקרי מוות ראשי בוושינגטון הבירה. רמירז יציג את חוות דעתו, לפיה ראדה לא נרצחה באמצעות סכין משוננת וכי מגופת אדם יכול לזלוג דם גם שעות אחרי המוות.

ד"ר דיאז היה שותף לכתיבת ספר מקצועי ביחד עם הפרופסור וורנר שפיץ בתחום פתולוגיה וחקירת מקרי מוות. שפיץ עצמו, גם הוא אמריקני ומומחה בעל שם עולמי בפתולוגיה, נמצא גם כן ברשימת עדי התביעה.

ד"ר פרנסיסקו דיאז. Office of the Chief Medical Examiner, אתר רשמי
התווסף לרשימת עדי התביעה. ד"ר דיאז/אתר רשמי, Office of the Chief Medical Examiner

בפתח שלב העדויות בשבוע שעבר ביקש עו"ד הלוי לעתור נגד הרכב השופטים ולעצור את הדיון - אך בקשתו נדחתה. הלוי אמר כי "אילן ישועה נחקר במשך 33 ישיבות. למה אני לא יכול לחקור חמש ישיבות? לא אתחיל חקירה נגדית אם בית המשפט יעצור אותי אחרי שעה". לאחר מכן הטיח הלוי בפני השופט אשר קולה: "אתה לא מפחיד אותי, תטיל עלי הוצאות. המשפט הזה לא יהיה מכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully