וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם איזוק אלקטרוני: המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידתו ישוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 15:09

יותם אוקון, החשוד, ישוחרר למעצר בית ביום חמישי הקרוב. על פי החשד, אוקון ניהל עם בת ה-13 שיחות מיניות בווטסאפ ואף הזמין אותה לביתו - שם פגע בה מינית. עו"ד תמר קלנברג-לוי, המייצגת את התלמידה: "טובת הקטינה נדחקה מפני טובת הנאשם"

בווידאו: המורה יותם אוקון בשיחת וידאו עם עורך הדין שלו בבית המשפט/צילום: ספיר לוי

יותם אוקון, המורה בבית הספר היסודי בתל אביב החשוד שביצע עבירות מין בתלמידתו בת ה-13, ישוחרר ביום חמישי למעצר בית באיזוק אלקטרוני - כך החליט היום (שני) שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, שמואל מלמד.

אוקון חשוד בין היתר כי ניהל עם הילדה שיחות מיניות בווטסאפ, וביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולצלם את עצמה בווידאו תוך כדי ביצוע מעשים מיניים.

עו"ד תמר קלנברג-לוי, המייצגת את התלמידה בת ה-13 אמרה כי "משפחת המתלוננת נגד המורה הנאשם מאוכזבת מהחלטת בית המשפט על שחרור המורה הנאשם בעבירת אינוס ועבירות נוספות. המשפחה חוששת שהנאשם ינסה להשתמש באמצעי התקשורת הנגישים לו על מנת להפעיל לחץ ישיר או עקיף על הילדה בת ה-13 וסביבתה החברתית, ורואים בשחרורו אפשרות לסיכון מצבה של הקטינה ולתחושת הביטחון שלה".

דיון בעניין יותם אוקון, המורה שמואשם בעבירת אינוס קטינה שהייתה תלמידתו. ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, 18 באוקטובר 2021. ספיר לוי
אוקון ועו"ד ששי גז בדיון בבית המשפט/ספיר לוי

התלונה נגד אוקון הוגשה על ידי אמה של התלמידה, שראתה את ההתכתבויות בינה לבין המורה. האם פנתה לבית הספר כבר לפני כשבעה חודשים, אז פתחו בהליך שימוע ופיטרו את המורה. שבועיים לפני פרסום המקרה הגישה האם תלונה במרחב ירקון במשטרה. במהלך החקירה, אוקון הודה כי ניהל קשר מיני עם הנערה, וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully