וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידתו בת ה-13 בתל אביב

22.7.2021 / 1:40

על פי החשד, יותם אוקון ניהל עם הנערה שיחות מיניות בווטסאפ ואף הזמין אותה לביתו - שם פגע בה מינית. בית משפט השלום האריך את מעצרו ב-4 ימים, לאחר שבמהלך החקירה המורה קשר את עצמו לחשדות נגדו. השופטת חילו-אסעד: "העבירות מתפרסות גם מעבר למה שהחשוד מודה בו"

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (רביעי) בארבעה ימים את מעצרו של יותם אוקון, מורה בבית ספר יסודי בתל אביב, החשוד שביצע עבירות מין בתלמידתו בת ה-13. זאת, לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. נציג המשטרה רס"ב גיא כהן אמר כי אוקון בין היתר הזמין את הנערה לביתו, שם פגע בה מינית.

אוקון, שנעצר לפני כשבועיים, עוד חשוד כי ניהל עם הנערה שיחות מיניות בווטסאפ, וביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולצלם את עצמה בווידאו תוך כדי ביצוע מעשים מיניים.

השופטת כריסטינה חילו-אסעד כתבה כי "העבירות המיוחסות לחשוד הן עבירות קשות וחמורות, בפרט על רקע מעמדו של החשוד כמורה של הקטינה. עיון בתיק החקירה מלמד כי העבירות מתפרסות גם מעבר למה שהחשוד מודה בו. העבירות מקימות עילת מעצר מסוג מסוכנות".

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
"עבירות קשות וחמורות". בית משפט השלום בת"א/ראובן קסטרו

התלונה נגד אוקון הוגשה על ידי אמה של התלמידה, שראתה את ההתכתבויות בינה לבין המורה. האם פנתה לבית הספר כבר לפני כארבעה חודשים, אז פתחו בהליך שימוע ופיטרו את המורה. לפני כשבועיים הגישה האם תלונה במרחב ירקון במשטרה. במהלך החקירה, אוקון הודה כי ניהל קשר מיני עם הנערה, וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

עו"ד ששי גז, סנגורו של אוקון, טען בבית המשפט כי "מדובר בבחור ללא עבר פלילי, באירוע מביש עם כל מה שנלווה אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully