וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של המורה מתל אביב, החשוד בעבירות מין בתלמידה שלו, הוארך שוב

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 14:16

בימים האחרונים גבו החוקרים ארבע עדויות מתלמידות נוספות בנוגע להתנהלותו של יותם אוקון, ובמשטרה חושדים שיש קטינה נוספת שאיתה קיים קשר מיני. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים נוספים את מעצרו של המורה יותם אוקון החשוד שביצע עבירות מין בתלמידה שלו. אוקון, שנעצר לפני כשבועיים, חשוד שגם ביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולצלם את עצמה בווידאו תוך כדי ביצוע מעשים מיניים.

בימים האחרונים גבו החוקרים ארבע עדויות מתלמידות נוספות על התנהלות של אוקון, ובמשטרה חושדים שיש קטינה נוספת שאיתה קיים קשר מיני.

התלונה נגד אוקון הוגשה על ידי אמה של התלמידה, שראתה את ההתכתבויות בינה לבין המורה. האם פנתה לבית הספר כבר לפני כארבעה חודשים, אז פתחו בהליך שימוע ופיטרו את המורה. לפני כשבועיים הגישה האם תלונה במרחב ירקון במשטרה. במהלך החקירה, אוקון הודה כי ניהל קשר מיני עם הנערה, וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

מורה יותם אוקון שנעצר בחשד להטרדה מינית 22 ביולי 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
מעצרו הוארך פעם נוספת. אוקון/אתר רשמי, מערכת וואלה!

ביום חמישי פורסמו בוואלה! הודעות ששלח לנערה שהגישה את התלונה נגדו, בהן ביקש שלא תחשוף את ההתכתבויות והיחסים ביניהם. "אל תגלי לאף אחד", כתב לה. "תמחקי את השיחה בינינו". בהמשך אף הוסיף "אני מת שנגמור ביחד".

במקביל, הנערות בבית ספרה של המתלוננת, שיתפו ברשתות החברתיות עדויות נוספות על התנהלותו לכאורה של המורה. "ממש תודה שמעלה את המודעות", כתבה אחת התלמידות למתלוננת. "הוא מזעזע והיה כל כך לא נוח איתו כשהוא חינך אותי". "באמת שהגיע הזמן", כתבה תלמידה אחרת. בתגובה אחרת שיתפה אחת הנערות: "הוא חינך אותי וראיתי הרבה דברים כאלה שקרו בעיקר עם חברות שלי שהוא נתן להן יחס 'מיוחד' והתנהג מוזר ומטריד".

נערה אחרת הפנתה ביקורת קשה נגד הגורמים החינוכיים. "מזעזע שעדיין מערכת החינוך לא בודקת את המורים שלה בצורה יותר יסודית בשביל למנוע מקרים כאלו". תלמידה נוספת שיתפה: "יש ילדות בשכבה שלי שהקשר שלהן איתו היה נראה מוזר מהצד ומטריד והיום אני מבינה למה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully