וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אלמונים השחיתו מועדון בבית ג'אלה בגלל שתיית אלכוהול שהוגש במסיבה מעורבת

18.10.2021 / 10:27

בסרטון ניתן לראות כיצד הם פרצו באישון לילה למתחם האירועים בכפר הפלסטיני וזרעו במקום הרס רב. בשבוע שקדם למעשה הוונדליזם פורסם ברשתות החברתיות סרטון שזכה לגינויים בחברה הערבית, בו תועדו צעירים וצעירות כשהם רוקדים ברחבה במעורב ואף שותים משקאות אלכוהוליים

בווידאו: תיעוד השחתת מועדון בבית ג'אלה/תיעוד ברשתות חברתיות שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

במהלך סוף השבוע האחרון השחיתו אלמונים מועדון בכפר הפלסטיני בית ג'אלה. זאת, בטענה כי במקום התקיימה מסיבה רוויית אלכוהול בה רקדו גברים ונשים זה לצד זה בריקודים מעורבים בניגוד לחוקי הדת. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות הפלסטיניות ניתן להבחין בצעירים שפרצו למתחם האירועים באישון ליל וזרעו במקום הרס רב.

בשבוע שקדם לפריצה למועדון, פורסם ברשתות החברתיות סרטוןן אחר, בו תועדו צעירים וצעירות ערבים כשהם רוקדים במעורב ברחבת הריקודים, וכן כשהם שותים משקאות שנראים אלכוהוליים. התגובות על סרטון זה לא איחרו לבוא: "העקרונות המהפכניים שהיו באינתיפאדה הראשונה - יחזרו", כתב אחד הגולשים, "לא לשחיתות מוסרית ולא לפתיחות לחטא במדינה כבושה כמו שלנו", הוסיף אחר.

אלמונים השחיתו מועדון בבית ג'אלה. ., מערכת וואלה!
המועדון שהושחת על ידי אלמונים בבית ג'אלה/מערכת וואלה!, .

רבים מהגולשים התנערו מהתנהגות האורחים במסיבה אך לצד זאת גינו את הפורעים ודרשו מהמשטרה הפלסטינית להעמיד לדין את הפורעים.

גם בעיריית בית ג'אלה גינו את האירוע: "עיריית בית ג'אלה מדגישה את החשיבות של שמירה על שלום ציבורי וחברתי, וכן שמירה פרטית על מוסדות פרטיים וציבוריים בהתבסס על ערכים מוסריים, אנושיים ולאומיים. על בעלי עסקים להתחייב ולעמוד באישורים שניתנו להם מהרשויות. אנחנו בזאת מדגישים כי מה שאירע במסעדת ג'ברה סלאח בבית ג'אלה, היא בניגוד לחוק. בעל המסעדה קיבל הסכמה מגורמים שונים במחוז, ולמרות זאת ביטלתי את החפלה לכבודו של השהיד אמג'אד אבו סולטן, אנחנו בעיריית בית ג'אלה דורשים מהרשויות ומנגנוני הביטחון לשאת באחריות כדי לשמור על ביטחון ורכוש התושבים ולהעניש את כל מי שעובר על כל מי שעובר על התקנות והחוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully