וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שים לב, יש פה חשד לחטיפה": תיעוד מעצר ארבעת החשודים שחטפו את אחותם בגליל

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 20:13

בסרטונים מהמרדף אחר המכונית הנמלטת, ניתן לראות כיצד החשודים ארבו לאחותם הצעירה מחוץ למקלט לנשים מוכות בו שהתה והכניסו אותה באלימות לרכב. בתיעוד נראה מסוק מכוון את הניידות על הקרקע, עד המעצר. ברגע המעצר נראים העצורים מתעמתים עם השוטרים

בווידאו: תיעוד מהמרדף הדרמטי אחר האחים שחטפו את אחותם/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פרסמה היום (רביעי) תיעוד ממעצר ארבעת האחים שחטפו אתמול את אחותם ששהתה במעון לנשים מוכות, לאחר שארבו לה והכניסו אותה בכוח למכוניתם, תוך שהם מכים אותה. בתיעוד נראה מסוק עוקב אחר הרכבים הנמלטים, ומכוון את הניידות על הקרקע שהצליחו לאתר את הרכבים, בהם הרכב בו שהתה הצעירה.

בקשר המשטרה נשמע אחד השוטרים מדווח בזמן אמת על החשד שברכב נמצאת צעירה שנחטפה, לאחר קבלת קריאות במוקד 100. ברגע המעצר נראים השוטרים מתעמתים עם יושבי הרכב, בזמן שאחד השוטרים פונה, ככל הנראה לצעירה, מרגיע אותה ואומר "הכול בסדר, אל תבכי".

תיעוד מהמרדף הדרמטי אחר האחים שחטפו את אחותם. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מהמסוק לאחר שהמשטרה עצרה את הרכב, אתמול/דוברות משטרת ישראל
תיעוד מהמרדף הדרמטי אחר האחים שחטפו את אחותם. דוברות משטרת ישראל
אחד האחים בעת המעצר, אתמול/דוברות משטרת ישראל

הצעירה שנחטפה התגרשה לאחרונה, מה שלפי החשד עורר את כעסם של אחיה והוביל אותם לביצוע המעשה. בעקבות גירושיה, האישה נמלטה למקלט לנשים מוכות בגליל, אך אחיה התנגדו לכך, ודרשו שתשוב בחזרה לביתה. משסירבה, ארבו לה האחים כשיצאה לסידורים עם חברתה, אז חטפו אותה למכוניתם תוך שהם מכים אותה.

הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, חולצה על ידי המשטרה לאחר מרדף. במחוז צפון של המשטרה איתרו אותה בליווי מסוק, חילצו אותה ועצרו את ארבעת האחים, כשבידיהם נשקי איירסופט מסוג M-16 ואקדח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully