וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטיפה בגליל: אחיה של הצעירה ארבו לה מחוץ למקלט לנשים מוכות, דחפו אותה לרכב ונמלטו

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 23:10

הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, התגרשה לאחרונה ועברה להתגורר במקלט לנפגעות אלימות בגליל. אחיה, שהתנגדו למעבר דרשו שתשוב הביתה, אך משסירבה, איתרו את מקום הימצאה והכניסו אותה בכוח למכוניתם, תוך שהם מכים אותה. לאחר מרדף נתפסו הארבעה בסיוע מסוק משטרתי

אישה נחטפה ממקלט לנשים נפגעות אלימות בצפון וחולצה; שני אחיה נעצרו/עריכה: אביעד בללי

תושבת הגליל שנחטפה היום (שלישי) על ידי ארבעת אחיה מהמקלט לנשים נפגעות אלימות בו שהתה התגרשה לאחרונה, מה שלפי החשד עורר את כעסם של אחיה והוביל אותם לביצוע המעשה.

בעקבות גירושיה, האישה נמלטה למקלט לנשים מוכות בגליל, אך אחיה התנגדו לכך, ודרשו שתשוב בחזרה לביתה. משסירבה, ארבו לה האחים כשיצאה לסידורים עם חברתה, אז חטפו אותה למכוניתם תוך שהם מכים אותה.

הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, חולצה על ידי המשטרה לאחר מרדף. במחוז צפון של המשטרה איתרו אותה בליווי מסוק, חילצו אותה ועצרו את ארבעת האחים, כשבידיהם נשקי ארייספוט מסוג M-16 ואקדח.

תפיסת אחת משתי מכוניות האחים שחטפו את אחותם ממעון לנשים מוכות במראר, 12 באוקטובר 2021. ללא, צילום מסך
אחת משתי המכוניות שנתפסו, היום/צילום מסך, ללא

כוחות משטרה גדולים בליווי מסוק ניהלו מרדף אחרי שני כלי הרכב, לאחר שקיבלו דיווח על עצם החטיפה. הצעירה נמצאה כשהיא נסערת ובוכה באחד משני כלי הרכב שנעצרו על ידי השוטרים בסמוך למחלף טורעאן שבגליל התחתון. הרכב השני שלקח חלק בחטיפה נעצר על ידי שוטרי מחוז צפון סמוך ליישוב מרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully