וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של הנער שנעלם בפרשת קהילת ברלנד: "רוצה להביא את ניסים לקבר ישראל"

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 23:30

מאיר שטרית סיפר כי המשפחה קיבלה ברגשות מעורבים את מעצרם של 2 הגברים והאישה מ"שובו בנים". "שמחים שאנחנו לקראת פתרון, פחות שמחים בגלל שלא בטוח שנמצא את הד.נ.א של אחי". הוא שוחח על התסכול מכך שבעבר החשודים נקטו בטקטיקה של שתיקה, וכך שוחררו ויצאו לחופשי

בווידאו: מאיר שטרית, אחיו של ניסים שנעלם לפני 35 שנה/מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11

מאיר שטרית, אחיו של ניסים שטרית, שהיעלמותו ב-1986 עלתה היום (ראשון) לכותרות, לאחר ששלושת החשודים במעורבות בה, שני גברים ואישה מ"שובו בנים" נעצרו, אמר הערב כי המשפחה נמצאת ברגשות מעורבים. "אנחנו שמחים שאנחנו לקראת פתרון סופי, אבל פחות שמחים בגלל שלא בטוח שנמצא את הד.נ.א של אחי. יכול להיות שתהיה עדות על הרצח, אבל אני רוצה להביא את השאריות של אח שלי לקבר ישראל ולשבת עליו שבעה".

שטרית מספר על התסכול מכך שהחשודים נעצרו בעבר ושוחררו. "אלו אנשים שנעצרו ונקטו בטקטיקה של שתיקה. לפי החוק, אם בן אדם עצור כך וכך ימים משחררים אותו, הם הכירו את החוק והשתמשו בתרגיל, שתקו ויצאו והסתובבו חופשי. לכן אני פונה מעל גבי התקשורת ליועץ המשפטי ולשר המשפטים שהפעם זה לא יקרה, שהמשטרה תקבל גיבוי להאריך את מעצרם גם אם הם לא ידברו. שהם יישארו במעצר ולא יראו אור יום. הם רצחו נער בן 16 ולא עשו חשבון לאף אחד".

ניסים שטרית, נעלם בירושלים לפני שלושים שנה, בימ"ש מחוזי ירושלים, 17 באוקטובר 2021. מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11, אתר רשמי
ניסים שטרית/אתר רשמי, מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11

האם לאורך השנים חשדת באנשים אחרים?

"קיבלתי מידע מאנשים מבפנים, אנשים שהיו בשובו בנים ופרשו מיד אחרי כשהם הבינו לאן הדברים הולכים עם משמרות הצניעות, שסיפרו לי שהם חטפו אותו והחטיפו לו מכות". לדבריו, הוא חש תסכול מהתנהלות המשטרה לאורך השנים. "יש שתי אפשרויות או שהמשטרה לא רצתה לפתור או שהיו אנשים לא מתוחכמים במשטרה".

בחודש ינואר 1986 נעלם ניסים שטרית, צעיר חרדי בן 17 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עם שטרית וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום.

שני גברים ואישה מקהילת שובו בנים של הרב ברלנד נעצרו היום (ראשון) בחשד למעורבות במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו לפני כ-30 שנה באזור ירושלים. לפי החשד, לשלושה היה תפקיד ברצח של אבי אדרי ובהיעלמות הנער ניסים שטרית. מעצרם של השלושה הוארך בשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully