וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתנו של פרס בתגובה ראשונה: "לא שמענו ולא ראינו דבר"

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 10:16

רפי ולדן, ששימש גם רופאו של הנשיא לשעבר, אמר בריאיון ב-103FM כי לא היה מודע לטענות לפיהן הטריד מינית: "אני הייתי קרוב אליו, ולא ראיתי דבר שדומה למה שמאשימים אותו". בסופ"ש טענה אישה נוספת כי פרס הטריד אותה, זאת לאחר טענות דומות של הח"כית לשעבר קולט אביטל

ד"ר רפי ולדן, חתנו של הנשיא לשעבר שמעון פרס ורופאו האישי טען היום (ראשון) כי לא היה מודע לטענות על הטרדה מינית מצד של פרס. "אני הייתי קרוב אליו מאוד, ולא ראיתי שום דבר שדומה מקרוב או מרחוק למה שמאשימים אותו", אמר בשיחה ב-103FM ולדן והוסיף כי "קיבלנו החלטה של המשפחה שאנחנו לא מתראיינים".

לפני כשבוע טענה הדיפלומטית והח"כית לשעבר קולט אביטל בראיון נרחב שפורסם בעיתון הארץ, כי פרס הטריד אותה מינית בשתי תקריות שונות בשנות ה-80. בראיון היא העידה על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה ב-1984, שבסופה "הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. 'ירננו עלינו', נפלט לי במין אינסטינקט אירוני כשהדפתי אותו מעליי. הוא חזר למקומו, ואני הלכתי. רעדו לי הרגליים כשיצאתי משם, זה דחה אותי".

שמעון פרס, נשיא המדינה התשיעי. משכן הנשיא אפריל 2014. ראובן קסטרו
פרס/ראובן קסטרו

אישה נוספת העידה אתמול על הטרדה מינית מצד הנשיא לשעבר - כך לפי דיווח בחדשות ערוץ 12. בעדות חשפה האישה כי פרס הצמיד אותה אליו והכניס את ידו מתחת לחולצתה. לטענת האישה, היא לא רצתה לחשוף את הסיפור פומבית, אך החליטה לעשות זאת היום כדי להביע תמיכה בקולט אביטל, שהעידה על הטרדות מיניות מצד פרס בריאיון עימה לפני כשבוע.

בתחילת הדיווח ציינה מצליח כי האישה החדשה שהעידה היא פקידה בכירה שהיא "מכירה היטב". לדבריה, האישה התקשרה אליה וביקשה לחזק את קולט אביטל בעדות שלה, כדי להפחית את הביקורת שספגה אביטל בימים האחרונים.

"עד היום אני סוחבת את זה איתי, ואני אישה חזקה", אמרה האישה, פקידה בכירה לשעבר, "הוא הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה. ואני אומרת 'רגע רגע', והוא הדביק אותי לקיר - דחפתי אותו וברחתי. יש לי זיכרון נוראי ממנו".

  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully