וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נוספת העידה שהנשיא לשעבר שמעון פרס הטריד אותה מינית

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 20:35

לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע על הטרדות מיניות שספגה מצד פרס. בעדות חשפה האישה כי באירוע, שהתרחש לאחר זה של אביטל, פרס הכניס את ידו מתחת לחולצתה

בווידאו: נאומי ראש הממשלה והנשיא באזכרה במלאת 5 שנים למותו של הנשיא לשעבר שמעון פרס/צילום: מרכז פרס לשלום

אישה נוספת העידה על הטרדה מינית מצד הנשיא לשעבר שמעון פרס - כך לפי דיווח שסיפקה היום (שבת) רינה מצליח בחדשות ערוץ 12. בעדות חשפה האישה כי פרס הצמיד אותה אליו והכניס את ידו מתחת לחולצתה. לטענת האישה, היא לא רצתה לחשוף את הסיפור פומבית, אך החליטה לעשות זאת היום כדי להביע תמיכה בקולט אביטל, שהעידה על הטרדות מיניות מצד פרס בריאיון עימה לפני כשבוע.

בתחילת הדיווח ציינה מצליח כי האישה החדשה שהעידה היא פקידה בכירה שהיא "מכירה היטב". לדבריה, האישה התקשרה אליה וביקשה לחזק את קולט אביטל בעדות שלה, כדי להפחית את הביקורת שספגה אביטל בימים האחרונים.

"עד היום אני סוחבת את זה איתי, ואני אישה חזקה", אמרה האישה, פקידה בכירה לשעבר, "הוא הצמיד אותי אליו והכניס את היד מתחת לחולצה. ואני אומרת 'רגע רגע', והוא הדביק אותי לקיר - דחפתי אותו וברחתי. יש לי זיכרון נוראי ממנו".

שמעון פרס, קולט אביטל. ראובן קסטרו
קולט אביטל ושמעון פרס/ראובן קסטרו

לטענת האישה, היא יצאה כמעט רועדת מהפגישה עם פרס, כמעט התעלפה, וסיפרה על כך לאנשים, בהם למשפחתה. לטענתה, היא לא רצתה לחשוף את הסיפור עד היום, אך החליטה לעשות כן כדי לתמוך בדבריה של קולט אביטל. לפי מצליח, האירוע של האישה התרחש אחרי זה של קולט אביטל.

עדות זו מתווספת לעדותה של הדיפלומטית והח"כית לשעבר קולט אביטל, שטענה בראיון נרחב שפורסם בעיתון הארץ לפני כשבוע, כי פרס הטריד אותה מינית בשתי תקריות שונות בשנות ה-80. בראיון היא העידה על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת ראש הממשלה ב-1984, שבסופה "הוא הצמיד אותי פתאום לדלת וניסה לנשק אותי. 'ירננו עלינו', נפלט לי במין אינסטינקט אירוני כשהדפתי אותו מעליי. הוא חזר למקומו, ואני הלכתי. רעדו לי הרגליים כשיצאתי משם, זה דחה אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמעון פרס, נשיא המדינה התשיעי. משכן הנשיא אפריל 2014. ראובן קסטרו
"הצמיד אותה אליו והכניס את ידו מתחת לחולצתה". פרס/ראובן קסטרו

בנוסף, אביטל סיפרה על ביקור דיפלומטי של פרס כמה שנים קודם לכן בתפקידו כיו"ר האופוזיציה, במהלך שהותה בשליחות בפריז, בו הוזמנה לסעוד איתו ארוחת בוקר בחדר המלון שבו הוא התאכסן. לפי אביטל, בכניסה לחדר גילתה שפרס המתין לה "בפיג'מה", והוא דחק בה לכיוון המיטה, והיא התנגדה ויצאה מהחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully