וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של רחל שנרצחה במעלה אדומים עלתה לקבר: "החיים עצרו מלכת"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 21:15

ילדיה וחבריה של רחל אייזנשטדט בת ה-50, שנרצחה על ידי בעלה גיא שפירא, עלו לקבר לגילוי המצבה. "איתך, הוא רצח את הנשמה של 7 ילדים אחרים", ספדו. הפרקליטות צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד בן ה-49, החשוד כי חנק אותה למוות וביים את התאבדותה

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של גיא שפירא החשוד ברצח אשתו/מערכת וואלה!

משפחתה וחבריה של רחל אייזנשטדט בת ה-50, שנרצחה על ידי בעלה גיא שפירא במעלה אדומים, עלו לקברה לגילוי המצבה ביום ה-30 למותה. ילדיה ספדו ואמרו כי "כשהוא רצח אותך, הוא רצח גם את הנשמה של שבעה ילדים אחרים". כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדו מחר.

"שלושים ימים מאותו רגע שהחיים שלנו עצרו מלכת. הוא קרע אותך מאיתנו אמא, הוא קרע לך את הלב והנשמה", אמרו בדמעות. "הנכדים שלך לא מבינים מה קורה, איך ביום אחד סבתוש פשוט נעלמה. הייתי ולנצח תישארי לביאה לוחמת, זו שנותנת מעצמה לאחר. זו שמייעצת ותמיד שם, זו שתילחם בשביל כולם. לוחמת צדק ואמת".

גילוי מצבה של רחל אייזנשטדט ז"ל, אם לשבעה ממעלה אדומים שנרצחה ע"י בעלה 19.10. רוני כנפו
"קרע את הלב והנשמה". המשפחה בקבר, היום/רוני כנפו
רחל שפירא. באדיבות המשפחה
"ביום אחד סבתוש נעלמה". רחל אייזנשטדט/באדיבות המשפחה

הם המשיכו וסיפרו כי הם "לומדים יחד איך לאחות את השברים, את הפאזל שתמיד תהיה חסרה בו חתיכה. הלב שלנו מרוסק מרסיסים, אנחנו מאוחדים שבורים וזועקים בבקשה אמא תעזרי לנו לאחות את הפצעים. אנחנו נמשיך את המלאכה, כדי שזיכרך יהיה מהפכה".

מעצרו של שפירא הוארך בתחילת השבוע בבית משפט השלום בירושלים ומחר צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש את כתב האישום. בן ה-49 חשוד כי חנק למוות את אשתו, עמה היה בהליכי גירושין, וניסה תחילה לזייף את התאבדותה. מעט זמן לאחר הרצח, שפירא נמלט מהמקום, ובמהלך מרדף משטרתי אחריו - ירה בעצמו לעיני השוטרים ופונה לטיפול בבית חולים במצב קשה. לזוג ילד כבן 16, ולנרצחת עוד שש בנות מנישואים קודמים.

גילויי מצבה של רחל אייזנשטדט ז"ל, אם לשבעה ממעלה אדומים שנרצחה ע"י בעלה 19.10. רוני כנפו
ספדו בדמעות. משפחתה של רחל/רוני כנפו
גיא שפירא, החשוד ברצח אשתו. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
שפירא/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

ב-19 בספטמבר בשעות הצהריים התקבל במשטרה דיווח ממד"א על חשד לאירוע התאבדות של אישה בביתה שבמעלה אדומים. חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה ביצעו פעולות חקירה, שבמסגרתן נשלחה גופתה לנתיחה במכון המשפטי באבו כביר. לאחר נתיחת הגופה, התקבלו ממצאים המעידים כי ככל הנראה לא מדובר היה באירוע התאבדות, ומיד לאחר מכן הוקם צוות חקירה שהחל בביצוע פעולות חקירה סמויות, כולל איסוף ממצאים וראיות.

שפירא, שהיה בפיקוח, נמלט ברכבו לדרום הארץ בכביש 6, התעלם מקריאות השוטרים שהורו לו לעמוד בצד, המשיך בנסיעה פרועה ובהמשך עלה על מחסום דוקרנים שהציבו השוטרים. לאחר שרכבו עצר, שפירא יצא מרכבו עם נשק, שאותו נשא ברישיון, וירה בעצמו. הוא נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully