וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה האכזרית של הדיירות בשותפה שלא שילמה שכר דירה

30.10.2021 / 23:41

שתי שותפות החליטו שהן לא סובלות את ההתנהלות של השותפה השלישית שלהן ש"לא שילמה דמי שכירות במשך שלושה חודשים" והן החליטו להעיף אותה. למרות שברשת טענה שהן עשו משהו לא חוקי הן לא מתחרטות

הנקמה בשותפה שלא שילמה שכר דירה במשך 3 חודשים/@ludwid6/TikTok

כמעט 8 מיליון איש צפו בסירטון ויראלי בו נראות שתי נשים אורזות את החפצים של השותפה השלישית שלהן לדירה וזורקות אותם מהבית אחרי שלטענתן: "היא לא שילמה שכר דירה שלושה חודשים". בסירטונים שהועלה לטיקטוק על ידי @ludwid6, שגרה ככל הנראה בטקסס, שתי הנשים נראות כשהן מחליפות את המנעול בדלת, אורזות את כל החפציים של השותפה בתוך שקיות אשפה ומזמינות מובילים. בטקסט שלווה את הסירטון נאמר: "הרעיון שעלה לנו: להעיף את השותפה ולשלוח את הדברים שלה בחזרה להורים שלה - אחרי שהיא לא שילמה שכר דירה במשך שלושה חודשים".

המעשה שלהן גרם לויכוחים בטיקטוק, כשצופים רבים האשימו אותן שהן קשוחות מדי: "זה נראה כמו משהו אכזרי לעשות", כתב אחד ושני הוסיף: "אתן טועות לגבי זה". לא מעט אנשים טענו כי הן עשויות לקבל תביעה על פינוי לא חוקי, תלוי בחוקי המדינה בה הן מתגוררות. "במדינות מסוימות זה נחשב פינוי לא חוקי", הגיב אחד ושני הוסיף: "אם היא חתומה על חוזה, אתן תהיו בבעיות".

צפו בסירטונים

לעומת הביקורת החוקית, היו לא מעט צופים שתמכו במעשה שלהן, "אתם קולטים שהנשים הללו כנראה שילמו מהכיס שלהן כדי לכסות על שכר הדירה החסר", טען אחד ושני הוסיף: "זה סכום כסף מטורף. זורקים אנשים על איחור בחודש אחד". גולשת נוספת הסכימה איתו וכתבה: "אחרי חודש אחד עדיין אפשר לגלות סלחנות, אחרי שניים צריך לתת אזהרה, אבל אחרי שלושה - זה הסוף. אני לחלוטין מסכימה עם מה שהן עשו". צופה אחר כתב: "את היית הרבה יותר אדיבה ממה שאני הייתי עושה במצב דומה. היא קיבלה שירות הובלות חינם, אני הייתי משאיר את החפצים שלה ברחוב".

הצעירה שפרסמה את הסרטון ענתה בתגובות לצופים ואישרה שהיא נתנה לשותפתה לדירה אזהרה לפני שגירשה אותה. היא כתבה: "אם היינו נחמדות מספיק כדי להעביר את הדברים שלה רק לבית הוריה, אתם לא חושבים שהראינו את אותה 'נחמדות' ונתנו לה התרעה מראש?"

היא הוסיפה "גם אם היא הייתה תובעת אותנו על משהו - זה בסדר. אנחנו נתמודד עם האחריות על המעשים שלנו בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully