וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס את בנו מתגנב למסיבה - והכין לו הפתעה מביכה כשחזר

7.10.2021 / 23:39

אב תפס את בנו וחבריו מתגנבים למסיבה וכשחזרו בשעת לילה מאוחרת הוא הכין להם הפתעה בחסות אלקסה

תפס את בנו וחבריו מתגנבים למסיבה - והכין להם הפתעה בחזור/tiktok/rhythmlessman

אב תפס על חם את בנו וחבריו מתגנבים למסיבה ומאחר שידע שהם צפויים לחזור מאוחר, הוא הכין להם הפתעה ונעזר באלקסה, עוזרת הווירטואלית של אמזון, כדי להוריד להם את הלב לתחתונים.

האב הטכנולוגי צפה דרך מצלמת האבטחה הביתית בבנו ובחבריו מתנגבים מהבית והחליט ללמד אותם לקח. בסרטון שפרסם בטיקטוק נראה הבן, ששמו ג'ס, פותח את חלון הבית בשעת לילה מאוחרת, מטפס פנימה ואחריו גם לא מעט מחבריו הבליינים.

מיד לאחר שכמה מהם נכנסים לסלון, האורות נדלקים בבית ומבהילים את ג'ס וחבריו, כשאלקסה קוראת הודעה ארוכה שהשאיר להם האב. בסרטון נשמעת אלקסה אומרת לילדים המבוהלים: "היי ג'סי, בפעם הבאה פשוט תגיד שאתה רוצה לצאת, כדי שלא תצטרך לטפס דרך החלון עם כל החברים שלך. אני מקווה שנהניתם, שמרתם על עצמם ולא חירבנתם במכנסיים כשהתחלתי לדבר. אני עשוי להפוך לוויראלי בטיקטוק על זה, תודה על התוכן". אכן, הנבואה שלו התגשמה והסרטון הפך לויראלי בטיקטוק עם יותר מ-20 מיליון צפיות.

תראו אותם נתפסים על חם:

לאחר שחבריו של ג'ס נרגעים, הם נראים פורצים בצחוק והבן פונה למצלמת האבטחה ומתעמת עם האב תוך כדי שהוא מפנה אליו אצבע משולשת: "לך תז****, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך. לא, תסתכל עליי. אני אוהב אותך, אבל לך תז****".

בעקבות הצלחת הסרטון האבא פרסם סרטון המשך בו הדגים כיצד בנה את ה"מלכודת" המשוכללת הזו.

הנה הוא מסביר איך הוא עשה את זה

רבים הגיבו לסרטון. אחד הופתע מכמות החברים שהילד הביא איתו הביתה: "לא הבנתי כמה אנשים הוא החזיר איתו? מה לעזאזל?". לאחר הייתה הצעת ייעול: "היית צריך להחליף לאור אדום, לגרום לו להבהב ולהוסיף קול עמוק שאומר: 'התראת פולש, המשטרה קיבלה התראה, הנשק הופעל'". לאחרים הייתה בעייה עם המילים שאמר הבן: "זה ממש נורא איך שהוא מדבר לאבא שלו. הילד הזה לא מחונך", כתב אחר ואחר הרגיע: "יש אנשים שיש להם מערכת יחסים קרובה מספיק עם הוריהם שהם מרגישים בנוח לקלל אותם. להורים לא יהיה אכפת, אלא אם כן זה רציני. זה כנראה המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully