וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי מזרח ירושלים תקפו חיילים טירונים בתחנת דלק ליד העיר - וברחו

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 18:08

מתחקור ראשוני עולה כי החשודים איימו על חיילות שירדו בתחנת הדלק בעת עצירת האוטובוס, שהסיע את הטירונים. לאחר שחייל התערב במתרחש, הוא הותקף. לבסוף, ירו מפקדי החיילים באוויר והבריחו את החשודים משם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

ערבים תושבי מזרח ירושלים תקפו אתמול (חמישי) קבוצה של חיילים טירונים בתחנת דלק ליד ירושלים. לאחר שירו מפקדי החיילים לאוויר, התוקפים נמלטו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

מתחקור ראשוני של המקרה, עולה כי החיילים הוסעו באוטובוס טירונים, שעצר בתחנת דלק תחנת דור אלון-קדמה, הסמוכה לירושלים. במהלך העצירה, כמה חיילות ירדו מהאוטובוס, ואליהן התקרבו החשודים, שאיימו עליהן. חייל ששהה אותו זמן על האוטובוס, הבחין בכך, ויצא לקראתם. הוא ניסה להרחיק את החשודים, ובתגובה הם תקפו אותו והפילו אותו לרצפה.

שני מפקדים שהיו גם הם על ההסעה, הבחינו שהחשודים מתקרבים לכיוון האוטובוס כשהם חמושים באלות, ובתגובה הם ירו באוויר. לאחר מכן החשודים נמלטו מהמקום.

האירוע מתוחקר כעת ופרטיו הועברו לטיפול המשטרה.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
החשודים ניסו לתקוף את החיילים באלות. ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

מקרה דומה התרחש ביום רביעי, אז שני חיילים הותקפו בתחנת דלק במצפה רמון. מתחקור ראשוני של האירוע עלה כי החשודים ניסו לחטוף את נשקו של אחד החיילים, ובתגובה הוא ירה באוויר והבריח אותם. החשודים נעצרו והמשטרה פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully