וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בשל זיהום בדם

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 8:23

קלינטון, שכיהן כנשיא בין השנים 1993-2001, אושפז בביה"ח בעיר אירוויין שבקליפורניה. ברשת CNN דיווחו כי מצבו טוב והוא אינו נזקק למכונת הנשמה וכן גם שלאישפוז אין קשר לבעיות לב קודמות מהן סבל. דוברו: "הוא במצב רוח טוב ומודה לרופאים"

נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, בן ה-75, אושפז השבוע בבית החולים בעיר אירוויין שבקליפורניה בעקבות זיהום בדמו שהתפתח מדלקת בדרכי השתן - כך אמרו הלילה (שישי) רופאיו ל-CNN. דוברו של הנשיא לשעבר הוסיף כי הוא "במצב רוח טוב ומודה לרופאים, לאחיות ולצוות המעניקים לו טיפול מצוין".

מבית החולים נמסר כי קלינטון "אושפז לצורך מעקב צמוד, וניתנו לו אנטיביוטיקה ועירוי". עוד נכתב כי "לאחר יומיים של טיפול, ספירת תאי הדם הלבנים שלו יורדת והוא מגיב היטב לאנטיביוטיקה. מקווים שהוא יחזור הביתה בקרוב".

כתב CNN דיווח כי קלינטון שהה במחלקה לטיפול נמרץ בעיקר כדי לתת לו פרטיות וכי הוא לא נזקק למכונת הנשמה. הוא הדגיש כי לאישפוז אין קשר לבעיות לב קודמות מהן סבל קלינטון.

ביל קלינטון בוועידת המפלגה הדמוקרטית, ארצות הברית, 19 באוגוסט 2020. AP
מודה לרופאיו. קלינטון/AP

בשנים שחלפו מאז עזב את הבית הלבן בשנת 2001, עבר קלינטון כמה ניתוחים ואירועים רפואיים. ב-2005 עבר ניתוח בעקבות ריאה שהתמוטטה חלקית, בשנת 2010 עבר צינתור, ובמהלך השנים עבר ארבעה ניתוחי מעקפים עקב כאבי חזה ממושכים וקוצר נשימה שחווה.

קלינטון, כיהן כנשיאה ה-42 ארצות הברית למשך שתי קדנציות בין השנים 1993-2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully