וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בפיקוד דרום: "לכולם, כולל חמאס, ברור מה יקרה למחבל שירה בבראל שמואלי"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 15:56

גורמים בצה"ל הבהירו לוואלה! כי הפלסטיני שירה למוות בלוחם וששוחרר ממעצר חמאס - "הוא בר מוות". זמן קצר לאחר תקרית הירי, בארגון הטרור מיהרו לפעול למניעת סיכול המחבל, והעבירו אותו למעצר הגנתי. אמו של שמואלי ל-103FM: שהחיסול לא יבוא על חשבון אף ילד ואף משפחה

בווידאו: הרמטכ"ל מגיב לביקורת אחרי מותו של בראל חדריה שמואלי/עריכה: אביעד בללי

גורמים בפיקוד דרום אמרו היום (חמישי) לוואלה! כי המחבל שירה למוות בלוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי - נמצא על הכוונת של צה"ל. "המחבל שירה במסתערב מג"ב הוא בר מוות", הבהירו, "אף אחד לא ידבר על הזמן או על המקום. ברור לכולם, כולל לחמאס, מה יקרה בעתיד".

הדברים מגיעים לאחר הפרסום בוואינט הבוקר, לפיהם אותו פלסטיני חמוש, שירה בשמואלי דרך חרך בגדר הגבול בחודש אוגוסט, שוחרר מהמעצר ההגנתי במתקני חמאס. זמן קצר לאחר תקרית הירי, חיל האוויר העלה את רמת הכוננות ומטוסי קרב מילאו את שמי הרצועה, אך בחמאס מיהרו להעביר את המחבל לתא מעצר של הארגון במרכז העיר עזה, כדי למנוע סיכול ממוקד שלו על ידי צה"ל ושב"כ.

סמ"ר בראל חדריה שמואלי. באדיבות המשפחה
בראל חדריה שמואלי/באדיבות המשפחה

שעות לאחר תקרית הירי, חשפו גורמי המודיעין כי מדובר באיש מנגנוני הביטחון של חמאס ברצועת עזה. לדברי גורמי ביטחון, תחילה היתה הערכה כי המחבל פעל על דעת עצמו, תוך ניצול הזדמנות של פערים בהגנה על קו הגבול בזמן הפרת הסדר האלימה - אך מאוחר יותר הצטבר מידע מודיעיני נוסף על הכוונות שלו.

הילה שמואלי, אחותו של בראל, הגיבה על פרסום שחרור המחבל ממעצר, והבהירה כי במשפחה "מצפים שמדינת ישראל תבוא חשבון עם הרוצח של בראל, יהיה אשר יהיה מקום מחבואו, זאת ללא שום שיקול זר ויפה שעה אחת קודם". עוד שיתפה כי "בימים שאנחנו מנסים לחזור לחיים התעוררנו הבוקר לכותרת כואבת".

בשיחה עם 103fm ציינה ניצה, אמו של שמואלי, כי היא אינה מופתעת משחרורו של המחבל. כשנשאלה האם היא רוצה בחיסולו של המחבל, הדגישה: "כן - אבל שזה לא יבוא על חשבון אף ילד. אף ילד ואף משפחה". היא הוסיפה כי "לא הייתי רוצה שזה יבוא על חשבונו של לוחם, לא לפגוש משפחה שבורה. הייתי רוצה יותר תשובות מהמערכת. המערכת לא שווה את הילדים שלנו". עוד סיפרה שמצב המשפחה, מול אותה מערכת, נותר כשהיה מאז נפילת בנה. "כל שאלה ששאלתי - לא קיבלתי תשובה. עד היום לא קיבלתי תחקיר ראשוני, ואנחנו לא יודעים כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully