וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר לזכרו והדמעות של רעיית הנשיא: המפגש המרגש של הרצוג וחבריו של בראל שמואלי

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 17:29

לוחמי יחידת המסתערבים התארחו בסוכת השלום של נשיא המדינה יחד עם מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן. הרצוג ניחם את הלוחמים: "תישאו את זכרו ותעבירו אותו מדור לדור, ויש בכך נחמה מאוד גדולה"

בווידאו: נשיא המדינה מארח את חבריו לפלוגה של בראל חדריה שמואלי/צילום: אבי קנר, גרגורי באדו/ לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל אירחו היום (חמישי) את לוחמי הפלוגה של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנהרג בגבול עזה בחודש שעבר, וכן את מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן. הנשיא ניחם את לוחמי יחידת המסתערבים על מות חברם ואמר כי "תישאו את זכרו ותעבירו אותו מדור לדור ויש בכך נחמה מאוד גדולה".

"יש משמעות מאוד גדולה למה שאתם עושים ואתם יכולים להיות מאוד גאים בעצמכם", בירך הרצוג, "זאת צריכה להיות התחושה שמלווה אתכם בשליחות שלכם וגם בהמשך החיים. אני רוצה לאחל לכם שתדעו רק שלום ושלווה, שתמלאו את משימותיכם על הצד הטוב ביותר ושהחיל שלכם יצליח בכל אשר יוטל עליו במטרה לשמור לנו על המדינה".

נשיא המדינה ורעייתו אירחו את לוחמי הפלוגה של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי ז"ל שנהרג באירוע ירי בגבול עז. לשכת העיתונות הממשלתית
"שתדעו רק שלום ושלווה". נשיא המדינה עם לוחמי מג"ב/לשכת העיתונות הממשלתית

עוד הוסיף הנשיא כי תקוותו היא "שסוכת השלום הזאת תזכיר לנו שכולנו בני אדם - גם אלה שאתם ממונים עליהם וגם אלה שאתם מטפלים בהם בתפקידכם. כולנו בסוף בני אדם".

"בשם כל בשם כל האימהות, כאמא של לוחם, אני מסתכלת עליכם ואני יודעת כמה הצוות מהווה עבורכם משפחה", הוסיפה רעיית הנשיא, מיכל הרצוג. "אני יודעת שלכתו של בראל השאירה חור במשפחה הזאת, ואני מחזקת אתכם ומאחלת לכם רק ימים של שלום".

בראל חדריה שמואלי התגייס במרץ 2019 לאחר שעשה מכינה קדם צבאית ביישוב אשלים, שובץ למשמר הגבול, ובתום הכשרה יצא לקורס מסתערבים וצורף ליחידה הדרומית, שם שימש כצלף. הוא נפצע ב-21 באוגוסט באורח אנוש לאחר שנורה בידי מחבל בגבול הרצועה, ומותו נקבע בבית החולים סורוקה בבאר שבע ביום שני, 30 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully