וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים ישראלים נפגשו עם שר המשפטים של סודאן: "הקשרים האנושיים חזקים מכל דבר"

13.10.2021 / 15:28

סגן שר החוץ, עידן רול, והשר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', נפגשו בנפרד עם השר הסודאני נסר א-דין עבד אל-בארי באבו דאבי בירת איחוד האמירויות. בפגישות אמר אל-בארי כי "עלינו להכיר אלו את אלו כדי להבין שהקשרים האנושיים חזקים יותר מכל דבר"

שר המשפטים של סודאן נסר א-דין עבד אל-בארי, שהוביל את המו"מ עם ארצות הברית מטעם מדינתו לגבי ההצטרפות ל"הסכמי אברהם" לפני כשנה, נפגש באבו דאבי היום (רביעי) בנפרד עם סגן שר החוץ עידן רול ועם השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג'.

מדובר בפגישות הפומביות הראשונות בין נציגים של ממשלת ישראל לבין שר בממשלת סודאן מאז חודש ינואר, בו שר המודיעין לשעבר אלי כהן ביקר בחרטום. הפגישות התקיימו על רקע ניסיון אמריקני וישראלי להשלים את המו"מ עם סודאן כדי שזו תחתום על הסכם הנורמליזציה עם ישראל.

עיסאווי פריג' ושר המשפטים של סודן 13 באוקטובר 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה בתחום החינוך והתרבות. פריג' ואל-בארי/מערכת וואלה!, אתר רשמי
עידן רול ושר המשפטים של סודן 13 באוקטובר 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
דנו על שיתוף פעולה בין ישראל לסודאן. רול ואל-בארי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

סגן שר החוץ עידן רול מסר כי דן עם השר הסודאני על שיתוף פעולה בין ישראל לסודאן בנוגע ללימודים והכשרות מקוונות בתחומי הטכנולוגיה, על מנת לסייע לצעירים בכלל מדינות "הסכמי אברהם". השר פריג' אמר שדן עם השר הסודאני על שיתוף פעולה בתחום החינוך והתרבות. "שיתוף פעולה כזה חשוב לנו אף יותר משיתופי הפעולה הכלכליים. עלינו להכיר אלו את אלו כדי להבין שהקשרים האנושיים חזקים יותר מכל דבר", אמר השר הסודאני לפריג'.

רול ופריג' ביקרו באבו-דאבי כחלק ממשלחת ישראלית שהשתתפה בכנס שאיגרן מכון המחקר "המועצה האטלנטית" בנושא הנורמליזציה בין ישראל למדינות ערב. בכנס השתתפו שרים ונציגים בכירים מישראל, איחוד האמירויות, בחרין, מרוקו, סודאן, מצרים וירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully