וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם נגזר על רוצח הנערה יארה איוב בגוש חלב ב-2018

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 4:25

גופת הנערה תושבת היישוב נמצאה בפח אשפה ליד המאפייה בה עבד הרוצח, ובה בוצע הרצח. נוסף למאסר, בית המשפט קבע כי על הרוצח, מוחמד אבו זיינב, לפצות את משפחתה של הנרצחת ב-258 אלף שקלים

מוחמד אבו זינייב בבית המשפט המחוזי בנצרת/צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר אמש (שני) מאסר עולם על מוחמד אבו זיינב, שרצח לפני שלוש שנים את הנערה יארה איוב בכפר גוש חלב. כמו כן נקבע כי עליו לפצות את משפחת הנרצחת ב-258 אלף שקלים.

גופתה של איוב נמצאה בנובמבר 2018, לאחר שנעדרה מביתה במשך שלושה ימים. היא אותרה בתוך פח אשפה ברחוב, סמוך למאפייה של אבו זינב, המקום בו נראתה בפעם האחרונה. השוטרים שהיו בזירה סיפרו אז על מחזה קשה ביותר. "היא הלכה ליום הולדת של חברה ביום שישי אחר הצהריים, בדרך קנתה כיבוד ומאז לא נראתה", סיפר סעיד מחמוד, בן הדוד של הנרצחת, ביום בו נמצאה גופתה. "היא הייתה נערה כל כך אחראית ולכן ההורים החלו להשתגע מרוב דאגה".

במהלך החקירה נעצרו כמה חשודים, בהם אבו זיינב ועוד נער שהיה אז בן 17 ולכן פרטיו נאסרו לפרסום. גם הוריו ואחיו של הנאשם, האב בן 53, האם בת 50 ואחיו בן 21, נעצרו בחשד לסיוע לאחר מעשה הרצח, אך כתבי אישום נגד השלושה לא הוגשו לבסוף, והם שוחררו ממעצר.

יארה איוב. דוברות המשטרה, אתר רשמי
גופת הנערה נמצאה בפח האשפה. יארה איוב/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בכתב האישום שהוגש בעקבות המקרה נטען כי חודשים אחדים לפני האירוע נתן אבו זינב לאיוב בכמה הזדמנויות "בלית ברירה" סכומי כסף של מאות שקלים בכל פעם. ביום בו נעדרה, נטען כי מאס בכך והחליט להמיתה. שני הנאשמים ביצעו את המעשה במאפייה, שיספו את גרונה והשליכו את הגופה לפח סמוך.

הרצח גרר אחריו עצרות מחאה גדולות נגד אלימות נגד נשים ביישוב ובמקומות נוספים ברחבי הארץ. בגוש חלב סיפרו לאחר הרצח כי הוא טלטל את בני הנוער ביישוב והיו ביניהם שחששו לצאת מבתיהם לאחר שעות הלימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully