וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי גור, שחטף ורצח את הילד אורון ירדן, פונה לביה"ח במצב אנוש

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 13:03

האסיר בן ה-74, חולה אונקולוגי במצב סופני, הובא לביה"ח של שב"ס לאחר שהידרדר מצבו, ומשם הועבר לאסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם. גור מרצה את מאסרו בכלא מעשיהו לאחר שהורשע בחטיפת הילד בן השמונה מסביון ב-1980 וחניקתו למוות

האסיר צבי גור, שהורשע בחטיפה ורצח של הילד אורון ירדן ב-1980, פונה הבוקר (שלישי) לבית החולים אסף הרופא במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. גור הוא חולה אונקולוגי במצב סופני, ומרצה את מאסרו בכלא מעשיהו. לפני כמה ימים הועבר לבית החולים של שירות בתי הסוהר (שב"ס) ברמלה.

אייל אלון, פרקליטו של גור הגיש בקשה לשחרור מוקדם עקב מצבו הרפואי של גור. "ייתכן ומדובר בשעותיו האחרונות בחיים", ציין בבקשה. עורכי הדין לימור לוי ודוד פורר מסרו בשם משפחתו של אורון ירדן כי "אין מחילה למי שרצח ילד רך בשנים במו ידיו תמורת בצע כסף".

גור חטף את ירדן כשהיה בן שמונה, במרכז היישוב סביון, ולאחר כשלושה ימים חנק אותו למוות. לאחר מותו של אורון, דרש כופר מהוריו בעבור שחרורו. הוא קיבל את הכסף והצליח להערים על בלשי המשטרה שארבו לו. אולם הוא לבסוף נתפס לאחר שעשה שימוש בשטרות המסומנים שקיבל.

צבי גור בבית המשפט יולי 2010. עומר מירון
חולה אונקולוגי סופני. צבי גור/עומר מירון
עו"ד אייל אלון, מייצג את צבי גור. באדיבות המצולם, מערכת וואלה!
"ייתכן ומדובר בשעותיו האחרונות בחיים". פרקליטו של גור, עו"ד אייל אלון/מערכת וואלה!, באדיבות המצולם

הוא הורשע ברצח, חטיפת קטין ממשמורת וסחיטה באיומים. ב-1980 נידון למאסר עולם, אך עונשו נקצב ל-45 שנים מתוכן ריצה כבר 39. ב-2019 ועדת השחרורים דחתה את הבקשה של גור לקיצור עונשו.

שנתיים קודם לכן אישרה הוועדה להעניק לגור שחרור מוקדם, אולם הפרקליטות ערערה על ההחלטה ובית המשפט המחוזי מרכז קיבל את הערעור וקבע כי רוצח הילד יישאר בכלא. הפרקליטות טענה אז כי "ועדת השחרורים לא נתנה משקל ראוי לחומרת העבירה ולנסיבות האכזריות יוצאות הדופן בהן בוצעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully