וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולפים את הרובה ומרססים: רעולי פנים ביצעו ירי על בית עסק בנגב | תיעוד

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 14:12

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראים שני גברים יוצאים מכלי רכב בשעת לילה, שולפים נשקים ויורים במשך כחצי דקה לעבר חנות מטווח קצר, על רקע סכסוך עסקי בין משפחות. ברחוב הסמוך, נראו אנשים שבילו במסעדה כשהם מבוהלים וכשצרחות נשמעות ברקע. המשטרה חוקרת את האירוע

בווידאו: ירי על עסק ברהט/מערכת וואלה!

אלמונים רעולי פנים ביצעו הלילה (שישי) ירי מטווח קצר לעבר בית עסק ברהט במשך זמן רב באין מפריע, כחלק מסכסוך בין משפחות, שפרץ לאחר קטטה גדולה במעורבות כ-20 אנשים. מהמשטרה נמסר כי תושב רהט כבן 30 נעצר בחשד למעשה.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים שני גברים שעוטים מסכות מחוץ לרכב, כשהם שולפים נשקים ופותחים בירי במשך כחצי דקה. ברחוב הסמוך, נראו אנשים שבילו במסעדה כשהם מבוהלים וכשצרחות נשמעות ברקע.

ירי לעבר עסק ברהט. 8 באוקטובר 2021. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
ירי מסיבי לעבר בית עסק. תוצאות האירוע ברהט/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

ביום שלישי, הוצגו בפני הוועדה לביטחון הפנים בכנסת נתונים של דוח מרכז המחקר והמידע של הכנסת, מהם עלה כי נתוני הפשיעה במחוז הדרום הם הגבוהים ביותר מכל המחוזות בארץ. הדוח הציג נתונים מ-2017 עד 2020.

לפי נתוני הדוח, ב-2020 נפתחו 58,224 תיקי חקירה במחוז הדרום בלבד - הגבוה ביותר מכלל המחוזות בארץ - ובמרכז המחקר והמידע העידו כי העלייה במספר התיקים, שנאמדת ב-4%, הושפעה משיעורי הדיווח של הציבור ומהפעילויות היזומות.

גבר נמצא ירוי במכונית בשטח פתוח בנגב, 21 בספטמבר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
נתוני הפשיעה במחוז דרום - הגבוהים בארץ. זירת ירי ברמת חובב, לפני כשבועיים וחצי/אתר רשמי, ללא קרדיט

התיקים במחוז הדרום מהווים 20% מכלל התיקים שנפתחו במשטרה בשנה זו, ולפי הנתונים מספרם עומד על 410 לכל עשרת אלפים תושבים; גם הוא הנתון הגבוה ביותר ביחס לשאר המחוזות.

גם במספר המעצרים הפליליים מוביל מחוז הדרום, עם 10,111 מעצרים שמהווים 22% מהנתון הכולל ב-2020; כך גם במספר העבירות באלימות פיזית ואיומים, עם 21,729 עבירות מסוג זה, שהן 23% מכלל העבירות הללו בישראל. מספר עבירות האלימות הפיזית והאיומים עומד על 153 לכל עשרת אלפי תושבים - נתון הגדול ב-50% מהנתון הארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully