וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת יו"ש נעצרה: חשודה שהרעיבה את בתה התינוקת שסובלת מתת משקל

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 23:21

האישה תועדה מנתקת את הזונדה שחוברה לבת השנה ו-3 חודשים, שמאושפזת בבית החולים איכילוב, וכן שופכת מים על מיטתה. השוטרים מצאו בתיקה של האישה תרופות שלא היו חלק מהטיפול של הילדה ו"שלא אמורים להיות אצל אדם נורמטיבי". המשטרה: "תיק חמור מאוד של פגיעה בחסר ישע"

בווידאו: ברק בן עמי הודה בהסדר טיעון כי רצח את בתו התינוקת/צילום: ספיר לוי וניב אהרונסון

תושבת יו"ש נעצרה בחשד שהרעיבה את בתה התינוקת בת השנה ושלושה חודשים, המאושפזת בבית החולים איכילוב בתל אביב. היום (חמישי)היא הובאה למעצר בית, ובית החולים איכילוב הודיע כי הפעוטה החלה לעלות במשקל, הפסיקה להקיא ולסבול מפרכוסים.

מהחקירה עולה כי האישה תועדה במצלמות בית החולים מנתקת את הזונדה לביתה, וכן שופכת מים על מיטתה. עוד עולה מחומר החקירה כי השוטרים מצאו בתיק האישה בבית החולים תרופות שלא היו חלק מהטיפול התרופתי שהגיע לתינוקת במסגרת הטיפול בה ו"שלא אמורים להיות אצל בן אדם נורמטיבי בתיק".

נושא: ביה"ח איכילוב, שם נקבע הערב מותו של הסופר יורם קניוק. יוני 2013. דרור עינב
נושא: ביה"ח איכילוב, שם נקבע הערב מותו של הסופר יורם קניוק. יוני 2013/דרור עינב

במשטרה טוענים כי "מדובר בתיק חמור מאוד של פגיעה בחסר ישע עם כאב גדול". "החשד שמדובר בתסמונת 'מינכהאוזן' באמצעות שליח", ציין שופט בית משפט השלום בירושלים איתן כהן בהחלטתו, "התשתית הראייתית מבוססת על דיווחי הרופאים בבית החולים וסרטונים שצולמו בבית החולים, שמחזקים את החשד".

בבית החולים איכילוב בתל אביב סיפרו כי הפעוטה הגיעה כשהיא מוזנת בזונדה, ולמרות זאת לא עלתה במשקל, המשיכה להקיא וסבלה מפרכוסים - דבר שעודד את חשד הצוות הרפואי.

"מדובר במקרה ההתעללות הקשה ביותר שחווינו בשנים האחרונות בבית החולים", העידה ד"ר אילת רימון, מנהלת המחלקה לרפואת ילדים דחופה, שמשמשת גם כיו"ר הועדה המוסדית למניעת התעללות בילדים. "אני מקווה שהצדק יהיה עם הפעוטה, ושהתנהלות הרשויות תהיה כזו, שתבטיח את הפסקת ההתעללות לנצח. הזדעזעתי לשמוע שבמדינת ישראל מניעת אוכל מפעוטה לא מוכרת לכל גורמי המקצוע כהתעללות בדרגה החמורה ביותר".

תושב בני ברק שהבריח את בנו מפגייה באיכילוב בארגז של אופניים חשמליים. מערכת וואלה!, אתר רשמי
הכניס את בנו לארגז ונסע. האב שחטף את בנו מבית החולים/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בחודש מאי המשטרה עצרה תושב בני ברק בן 34, בחשד שהוציא את בנו, תינוק בן עשרה ימים, ללא אישור ממחלקת הפגייה בבית החולים איכילוב. על פי החשד, האב הכניס את בנו לארגז ורכב איתו באופניים החשמליים אל בית החולים שיבא בתל השומר.

לדברי גורמים המעורים בפרטי החקירה, האב טען כי לא טיפלו בבנו התינוק כמו שצריך. הוא ניתק את בנו מהמכשירים אליהם חובר ובכך הביא אותו לסכנת חיים.

מבית החולים איכילוב נמסר אז בתגובה כי "אב שמוכר עם רקע רפואי חטף את בנו הפג מהעריסה בפגיית בית החולים בה הוא מאושפז, וברח עימו חרף התנגדות הצוות אל מחוץ למחלקה. הוא הצליח לחמוק עם אופניו יחד עם התינוק אל מחוץ לבית החולים. בית החולים ומשטרת ישראל מיד פתחו בחיפושים ולבסוף האב אותר בכניסה לבית החולים שיבא, שם נעצר ובנו התינוק מיד אושפז כשהוא במצב יציב. בית החולים פתח בחקירת האירוע ודיווח עליו לכל הגורמים הרלוונטים".

  • עוד באותו נושא:
  • איכילוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully