וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכיפת התו הירוק שוב נדחתה ובשורה משמחת לירושלמים | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 14:37

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: התו הירוק יבוטל בשטחים פתוחים ו-וולט עולה לירושלים - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

אכיפת התו הירוק שוב נדחתה. קבינט הקורונה אישר כי החל ממחר יבוטל התו הירוק בשטחים פתוחים, כמו מסעדות בחוץ ובריכות מקורות. האכיפה תתחיל ביום ראשון בעוד שבועיים. עדיין לא התקבלה החלטה לגבי חדרי כושר.

אלירן מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה. שנתיים לאחר שתקף את סלה בחדרה של בתם התינוקת ודקר אותה יותר מעשר פעמים בסכין מטבח, הורשע מלול ברצח בנסיבות מחמירות והוא צפוי להישלח למאסר עולם. לבית המשפט הגיעו בני משפחתה של הנרצחת וחברים, שפרצו בבכי עם ההחלטה.

בשורה משמחת לירושלמים! החל מה- 18 באוקטובר רשת וולט תרחיב את פעילותה גם בעיר הקודש עם למעלה ממאה מסעדות. מנכ"לית וולט אמרה "זהו כבוד גדול להגיע לירושלים". אני חייבת משלוח מ"רחמו".

חלמתם לגור בטירה מלכותית בעיירה קסומה? סעו לטורקיה. עיירה עם 500 טירות נטושות המעוצבות בסגנון של סרטי דיסני הפכה לאטרקציה מטורפת שמושכת תיירים מכל העולם לאחר שפרויקט בנייה הכריז על פשיטת רגל. לטענת היזמים, הפרויקט כשל בגלל שאנשים סירבו לשלם עבור הבתים שרכשו. תכלס, אפשר להבין אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully