וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמי ארד נגד "הארץ": "לא סיכנו לוחמים במבצע לאיתור מידע על רון"

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 11:44

בפוסט ארוך שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה, תקפה רעייתו של הנווט השבוי את רוגל אלפר, עיתונאי "הארץ", לאחר שזה כתב כי במבצע לאיתור מידע על גורל בעלה, נהרגו סוכני מוסד. "אני עומדת מאחורי כל מלה שאני כותבת", כתבה

בווידאו: בנט חושף במליאת הכנסת מבצע של המוסד לאיתור מידע על רון ארד/צילום: ערוץ הכנסת

תמי ארד, רעייתו של רון ארד תקפה היום (חמישי) בפוסט ארוך בעמוד הפייסבוק שלה את מאמרו של רוגל אלפר בעיתון "הארץ", לפיו ייתכן שנהרגו סוכני מוסד במבצעים לאיתור מידע על גורלו של הנווט השבוי.

"אז אתחיל מהשורה התחתונה שמדאיגה את אלפר", כתבה ארד. "למרות הפרסומים הרבים, לא סיכנו חיים של לוחמים במבצע האחרון המדובר. אני עומדת מאחורי כל מלה שאני כותבת".

במאמר, אלפר מעלה שאלה האם ייתכן שנהרגו סוכני מוסד במבצעים שבמהלכם נלקח די.אן.איי מגופה?. לאחר מכן, כתב אם זה מוסרי להפוך את ילדיהם ליתומים ואת נשותיהם לאלמנות. בעיניו של אלפר, זה "טרלול מוחלט".

רון ארד. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה!
רון ארד/מערכת וואלה!, מתוך פייסבוק

"זו ההזדמנות לציין שבמהלך השנים בהם חיפשו אחרי רון, במבצעים השונים שנעשו, לא נהרגו חיילים או אנשי מוסד. גם את העובדה הזו בדקתי עם אותם בכירים במוסד אחרי שבתוכנית הטלוויזיה 'זמן אמת' דובר על 'שובל של גופות', אני לא יודעת מה עומד מאחורי הפרסומים האלה אבל הייתי מצפה מאנשים שמפרסמים חומרים הנוגעים לחיי אדם, שיבדקו את עצמם לפני שהם קובעים עובדות נחרצות".

ארד כתבה כי משפחתו של רון, הקפידו לבקש כל השנים שבכל פעילות שתבוצע בעניינו של רון, לא יסכנו חיים של לוחמים. "עוד ביקשנו שאם יתגלה שרון אינו בחיים שלא ישלמו מחיר כדי להחזירו. אבל ביקשנו ועודנו מבקשים שימשיכו לחפש את רון כל עוד ניתן עם הסייג שלא לסכן חיים".

רעייתו ארד ממשיכה: "אלפר כותב 'רון לא היה חייל חשוב במיוחד לצה"ל. הוא היה עוד חייל, ומטוסו יורט, והוא נפל בשבי, וכעבור כמה שנים בשבי- הוא מת. במבצע שבו הופל מטוסו ארד לא הפגין אומץ לב יוצא דופן'. כמה פשוט להיות גיבור מקלדת ולסכם במשפט אחד מזלזל את מה שנדמה לאלפר שעבר על רון".

"מהניסוח 'רון לא היה חייל חשוב לצה"ל' אני יכולה ללמוד שאם אלפר שירת בצבא הוא לא מצא את עצמו בפעילות מסכנת חיים כי קשה לי להאמין שכך היה מתבטא אילו חונך להיות לוחם".

ארד השיבה לאלפר וכתבה כי לוחמי צה"ל הם לא מתאבדים. הם מודעים לסכנה בשירות קרבי אבל הם מצפים שיעשו כל מה שניתן כדי להשיבם במידה ויפלו בשבי. "אני מזמינה את אלפר ואנשים כמותו לחתום על מסמך שפוטר את המדינה מלהשיב את ילדיהם במידה ויפלו בשבי, חיים או מתים".

"'הדרך הטובה ביותר', כותב אלפר, 'לכבד את זכרו, היא להניח לו. רחוק מאור הזרקורים שהוא לא חיפש, רחוק מתרגילי היח"צ הפוליטיים שמנצלים אותו בציניות ומבזים אותו'. בנוגע להתעניינות התקשורתית אלפר צודק", כתבה ארד. "רון מעולם לא התעניין באור הזרקורים. החלום שלו היה להגיע למכון וייצמן. גם אנחנו בני משפחתו לא זקוקים להתעניינות התקשורת וחיים טוב יותר בימים שרון אינו 'מככב' בכותרות אבל אלפר עצמו מתפרנס מהתקשורת, כולל מהטורים שכתב על רון, ובדרכו הצינית מבזה את רון ומנצל אותו לצרכיו לא פחות, אם לא יותר, מעיתונאים או יחצני"ם אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • תמי ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully