וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד שרצח את בת זוגו ואמה - וברח לישראל: אזרח ישראלי יוסגר להונגריה

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 23:06

לפי המשטרה ההונגרית, תאופיק נאסרה חשוד כי חנק למוות את כריסטינה קובאץ' בת ה-21 ואימה מוניקה, הצית את דירתן כדי לטשטש את הרצח - והתקשר לכיבוי אש. בפעם הראשונה הוא נחקר כעד, ובאותו היום ברח ארצה. כעת, בעקבות צו מעצר נגדו, ביהמ"ש בארץ הכריז עליו כבר הסגרה

בית המשפט המחוזי בירושלים הכריז היום (שלישי) על תאופיק נאסרה, אזרח ישראלי, בתור בר הסגרה להונגריה. זאת, על מנת להעמידו שם לדין בגין רצח כפול של בת זוגו כריסטינה קובאץ' בת ה-21, ואימה מוניקה קקאי בת ה-48.

לפי בקשת ההסגרה, ב-18 באוקטובר 2018 הביא נאסרה למותן בחנק של האם ובתה בדירתן. הוא בנוסף הצית אש בדירה, בניסיון להסוות את הרצח ואף הזעיק מכבי אש. כוח כיבוי שהגיע הצליח להשתלט על האש ואיתר את גופותיהן של השתיים.

למחרת האירוע, נאסרה נחקר כעד ושב לישראל עוד באותו היום. במרץ 2019 הוציא בית המשפט בקאפושוואר צו למעצרו בגין העבירות המיוחסות לו, והיום בית המשפט הכריז עליו כבר הסגרה.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
גרסתו נשללה על ידי מומחי השריפות. אזיקים/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

מחקירת המשטרה ההונגרית עולה כי זמן קצר לפני האירוע, ביקשה כריסטינה לסיים את יחסיה עם נאסרה, וכי אימה התנגדה לקשר בין השניים בשל התנהגותו האגרסיבית והקנאית.

חוקרי שריפות בהונגריה מצאו כי השריפה נגרמה כתוצאה מהצתה מכוונת של שלושה או ארבעה מוקדים שונים ועצמאיים באמצעות מתקן עם להבה גלויה, וכי האש לא התפשטה ממוקד אחד למשנהו. מומחי השריפות שללו את האפשרות שהאש פרצה כתוצאה מקצר באחד ממכשירי החשמל שבדירה או מנר שהיה מונח על אדן החלון.

גירסתו של נאסרה, לפיה ניסה לחזור לחדרה של כריסטינה כדי להצילה, נשללה אף היא על ידי מומחי השריפות, ולא נמצאו עליו כוויות .כמו כן ,חוות דעת רפואית העלתה כי על הקורבנות נמצאו סימני חבלה וכוויות שאירעו לפני מותן, וכי הן לא מתו משאיפת עשן.

עורכי הדין אבי חימי וקובי אביטבול המייצגים את נאסרה מסרו: "זה עתה קיבלנו את פסק הדין של בית המשפט המחוזי הנכבד בירושלים, אנו נלמד אותו ונפעל למיצוי מלוא זכויותיו של מרשנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully