וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחרי גבי: גופת צעירה אותרה ביער בוויומינג

20.9.2021 / 3:20

שרידי גופה שהתגלו בפארק לאומי "מתאימים לתיאור" של הצעירה בת ה-22 שנעדרת מתחילת החודש לאחר שיצאה לרוד טריפ בקרוואן. ארוסה של פטיטו, איתו טיילה, חשוד במעורבות בהיעלמותה והרשויות מחפשות אחריו

בווידאו: סוכן FBI על מציאת גופה שמתאימה לתיאור של גבי פטיטו/צילום: רויטרס

חלקי גופה שהתגלו הלילה (שני) בפארק הלאומי גרנד טיטון במדינת ויומינג שבארצות הברית "מתאימים לתיאור" של גבריאל פטיטו, צעירה בת 22 שנעדרת מתחילת החודש לאחר שיצאה לטיול בקרוואן עם ארוסה - כך אמרו גורמים ב-FBI במסיבת עיתונאים.

דובר ה-FBI צ'רלס ג'ונס אמר במסיבת העיתונאים כי "מוקדם יותר היום התגלו שרידי אדם העולים בקנה אחד עם גבריאל פטיטו". עוד אמר ג'ונס כי, "הזיהוי הפלילי המלא עוד לא הושלם במאת האחוזים כדי לאשר שמצאנו את גבי, אך משפחתה קיבלה הודעה על הגילוי הזה", והוסיף כי סיבת המוות טרם נקבעה.

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי. משטרת נורת' פורת, אתר רשמי
גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי/אתר רשמי, משטרת נורת' פורת

גבי פטיטו יצאה בחודש יולי יחד עם בן זוגה, בריאן לאונדרי בן ה-23, לטיול בקרוואן ודווחה כנעדרת לאחר שלאונדרי שב ב-1 בספטמבר לביתו בלעדיה. משטרת פלורידה מאמינה שללאונדרי יש מידע שיכול לסייע בחקירה, ואף חושדת כי הוא מעורב בהיעלמותה של ארוסתו. ביום שישי מסרו בני משפחתו של בן הזוג לחוקרים כי הם לא ראו אותו במשך שלושה ימים. מאז, סוכנות המשטרה המקומית וה-FBI סרקו את האזור בחיפושים אחריו, אך עד כה הוא לא נמצא.

בשבוע שעבר פרסמה משטרת העיירה מואב שביוטה צילומים ממצלמת גוף בהם נראה מפגש שהתרחש ב-12 באוגוסט בין המשטרה לבני הזוג. בסרטון בוכה פטיטו בפני זוג שוטרים כשהיא מתארת ריב אלים שהתחולל בינה לבין לאונדרי. השוטרים לא עצרו את בני הזוג אך התעקשו שהשניים יבלו את הלילה בנפרד, כשפטיטו ישנה בטנדר ולאונדרי במלון.

בעקבות מסיבת העיתונאים פרסם אביה של גבי, ג'וזף פטיטו, תצלום של בתו בטוויטר וכתב כי "היא ריגשה את העולם".

בנוסף על כך, משטרת נורת' פורט שבפלורידה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה הודעה לגבי מציאת הגופה, למרות שב-FBI הודיעו כי היא לא זוהתה באופן ודאי: "אנחנו עצובים ושבורי לב לגלות שגבי נמצאה מתה. המטרה שלנו הייתה להביא אותה הביתה. נמשיך לעבוד יחד עם ה-FBI בחיפוש אחר תשובות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully