וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה גבי?": חיפושים בארה"ב אחרי צעירה שלא שבה מרוד טריפ עם ארוסה

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 11:58

עקבותיה של גבי פטיטו בת ה-22 נעלמו מאז 1 בספטמבר, אחרי שארוסה בריאן לאונדרי שב לבדו מטיול הקראוון. לאחר שסירב לשתף פעולה עם המשטרה, נעלמו עקבותיו. שבועיים לפני שנעלמה, המשטרה חקרה חשד לאלימות בין בני הזוג

בווידאו: חיפושים בארה"ב אחרי הצעירה גבי פטיטו שלא שבה מטיול עם ארוסה/צילום: רויטרס

גבריאל פטיטו, צעירה בת 22 מארצות הברית, נעדרת מאז תחילת החודש לאחר שיצאה לטיול בקרוואן עם ארוסה, בריאן לאונדרי בן ה-23. כעת, גם לאונדרי הוכרז כנעדר, ומשפחתו העידה שלא ראתה אותו מאז יום שלישי האחרון.

הזוג הצעיר יצא לרוד טריפ בחודש יולי, והם תיעדו את הרפתקאותיהם ברשתות החברתיות עד שלאונדרי חזר לבד לביתו ב-1 בספטמבר ומשפחתה של ארוסתו, המכונה גבי, הכריזה עליה כנעדרת. לאונדרי סירב לשתף פעולה עם המשטרה, שפתחה בחקירת הנושא אך בשלב זה ציינה כי הוא אינו חשוד בעבירה כלשהי.

ביום שישי המשטרה הודיעה כי ביום שלישי נעלמו עקבותיו של בריאן לאונדרי, ואמרה כי היא "מאוכזבת מההתפתחויות". במקביל, מפגינים התאספו מחוץ לבית משפחת לאונדרי וצעקו "איפה גבי?", בזמן שהמשטרה פגשה את הוריו. המשטרה ציינה כי זאת הפעם הראשונה שההורים הסכימו לדבר איתם בנוגע לחקירת ההיעדרות.

גבי פטיטו, נעדרת בארצות הברית לאחר שיצאה לטיול עם ארוסה, 12 באוגוסט, 2021. AP
שבועיים לפני שנעלמה התלוננה על ויכוחים בינה ובין בן זוגה. גבי פטיטו/AP
גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי. משטרת נורת' פורת, אתר רשמי
"רוצים שגבי תימצא בריאה ושלמה"/אתר רשמי, משטרת נורת' פורת

"ברור שאני ומשפחתי רוצים שגבי תימצא בריאה ושלמה", אמרה אחותו של בריאן. "היא כמו אחות בשבילי, הילדים שלי אוהבים אותה. כל מה שאני רוצה הוא שהכל יתברר כאי הבנה גדולה", הוסיפה. עורך דינה של משפחת פטיטו טען כי בריאן לא נעדר - אלא מסתתר.

שבועיים לפני שגבי נעלמה, הוזעקה המשטרה ביוטה לחקור חשד לאלימות במשפחה בין בני הזוג. בסרטונים שפרסמה המשטרה גבי נראתה בוכה ומתלוננת על מצבה הנפשי בפני שוטרים. היא הוסיפה שהיא ובן זוגה החלו להתווכח רבות.

המשטרה המליצה להם לבלות את הלילה בנפרד, אך טרם הוגש כתב אישום בנושא ולא ברור מה קרה מאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully