וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: המיליונר שעמד במרכז הסרט "הג'ינקס" הורשע ברצח חברתו

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 11:45

איל הנדל"ן בן ה-78 נמצא אשם ברצח של סוזן ברמן בשנת 2000, במטרה למנוע ממנה לדווח למשטרה על היעלמות אשתו, שלא אותרה עד היום. תיעוד של דרסט מתוודה על הפשע בסדרה הדוקומנטרית, בה צולם אומר לעצמו "הרגתי את כולם", שימש הוכחה והוצג בפני השופטים

איל הנדל"ן רוברט דרסט, שעמד במרכז הסדרה הדוקומנטרית "הג'ינקס", הורשע הלילה (שבת) ברצח חברתו סוזן ברמן. דרסט, בן 78, נמצא אשם ברצח של ברמן בשנת 2000 בניסיון למנוע ממנה לדווח למשטרה על היעלמות אשתו. גזר דינו צפוי להינתן ב-18 באוקטובר.

ברמן, שהייתה אז בת 55, אותרה עם פצעי ירי בראשה בביתה בבברלי הילס. היא הייתה כתבת פלילים, ושימשה דוברת לדרסט כשהפך לחשוד בהיעלמותה של אשתו קתלין מקורמק, סטודנטית לרפואה, ב-1982. מקורמק לא נמצאה עד היום ונחשבת למתה.

המיליונר רוברט דרסט בבית המשפט בקליפורניה, 8 בספטמבר 2021. רויטרס
התוודה בסדרה דוקומנטרית. דרסט בבית המשפט/רויטרס

בפרק האחרון של הג'ינקס, נשמע דרסט ממלמל לעצמו "מה לעזאזל עשיתי? הרגתי את כולם, כמובן". שעות לפני שהפרק האחרון עלה לשידור, דרסט נעצר בביתו בניו אורלינס בחשד לרצח. התיעוד הוצג כהוכחה בבית המשפט.

התובעים כינו את דרסט, שעתיד לבלות את שארית חייו במאסר, "פסיכופת נרקיסיסטי". הם טענו כי רצח שלושה אנשים - ברמן, מקורמק ושכנו מוריס בלאק, שגילה את זהותו האמיתית של דרסט בזמן שהתחבא בטקסס בתחילת שנות ה-2000. ואולם, דרסט זוכה מאשמת הרצח של בלאק אחרי שטען להגנה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully