וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבוס" של הפשע המאורגן בדרום חוזר לשטח, והתחזקות יריביו עלולה להצית מלחמה

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 10:54

כשיצא הבוקר שלום דומרני משערי הכלא לאחר 6 שנות מאסר, הוא צפוי להיתקל במציאות שונה מזו שהכיר כשנכנס בשעריו. ראש ארגון הפשע חוזר לארגונו שנחלש אל מול יריביו בני שלמה והאחים לביא, ובמשטרה חוששים כי התחזקותם תחזיר את החיסולים. "תהיה קטסטרופה, מלחמה חדשה בפתח"

בווידאו: שלום דורמני ועשרות מאנשיו נעצרו בתום חקירה סמויה/עריכה: גדי וינסטוק צילום: שי מכלוף

ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני השתחרר הבוקר (שני) לאחר שריצה שש שנים בבית הסוהר גלבוע, לפני כמה כחודשיים שוחרר בני שלמה מהכלא, היריבים המרים ששרדו ניסיונות חיסול הדדיים במשך שנים שוב בחוץ, אך במרחב לכיש של המשטרה לא מתכוונים לתת לארגון של דומרני להתארגן מחדש.

על פי גורמים המעורים בפרטים, בזמן שהותו של דומרני בכלא ארגונו איבד מכוחו ועל חשבונו התחזקו ארגון הפשע של האחים עמוס ואופיר לביא ושל יריבו המר, שהיה מספר 2 שלו בעבר בני שלמה. בשנה האחרונה לקראת שחרורם של השניים, הארגונים החלו שוב לחדש את קרבות השליטה בדרום. לאחרונה נרשמו ניסיונות חיסול שנמנעו ברגעים האחרונים על ידי המשטרה ורציחות בנתיבות ובאשקלון אשר הזכירו ימים אפלים של מלחמת כנופיות משנים עברו.

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
חוזר למציאות שונה. דומרני/מערכת וואלה!, בני בן סימון
בני שלמה. אין, צילום מסך
השותף שהפך ליריב. שלמה/צילום מסך, אין

"הארגון של דומרני כבר לא חזק כמו בעבר, האחים לביא התחזקו על חשבונו, מי שינסה להרים ראש במרחב לכיש ימצא את עצמו מהר בכלא", אמרו גורמים במשטרה. החשש הגדול של המשטרה הוא שהמאבק יגבה שוב מחיר דמים כבד.

מחולל הפשיעה הגדול ביותר באשדוד בשנים האחרונים וראש המאפיה הרוסית מיכאל טנסקי נכנס למאבק שגרר ניסיונות חיסול עם ארגונו של שלמה. כשמכנסים למשוואה החדשה את הארגון של "הבוס", דומרני עשוי לכרות בריתות חדשות. גם ארגון הפשע של האחים לביא שמוגדר כאכזרי וקטלני כבר לא ביחסים טובים עם בן בריתם לשעבר דומרני. לפי גורמי המודיעין, בזמן שהותו של דומרני בכלא השתלט ארגון לביא על חלקים מהאזורים שבעבר היו תחת שליטתו של "הבוס".

העבריינים אופיר ועמוס לביא. דייב בויימוביץ'
צילום מסך, עיבוד תמונה
האחים לביא/עיבוד תמונה, דייב בויימוביץ' צילום מסך

"יש חשש מפתיחת מלחמה, תהיה קטסטורפה, הייתה השתלטות על עסקיו של דומרני ארגונים אחרים נגסו בחלקו, צפויה מלחמה להשבת העסקים", אמר גורם נוסף המעורה בפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully