וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של הנרצחת ליטל יעל מלניק: "כולם אהבו אותה, בתקופה האחרונה הכול התחיל להדרדר"

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 16:11

רות מלניק סיפרה על אחותה בת ה-17 שנרצחה בשישי: "היתה ילדה מיוחדת, רצתה לסיים בגרויות". בימ"ש השלום בחיפה האריך ב-8 ימים את מעצרו של בן ה-49 החשוד שרצח וקבר אותה סמוך לאתר בנייה. המשטרה מייחסת לו גם עבירה של שיבוש הליכי משפט. השופטת: "מסר גרסה חלקית בלבד"

בווידאו: החשוד ברצח ליטל יעל מלניק בת ה-17 בקרית מוצקין/צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

רות מלניק, אחותה של הנערה ליטל יעל מלניק שנרצחה ביום שישי האחרון, סיפרה היום (ראשון) על אחותה בת ה-17. "היא היתה ילדה מיוחדת, כולם אהבו אותה והתחברו אליה למרות שהיתה מרדנית", אמרה והוסיפה כי התקופה האחרונה היתה קשה לאחר שמצבה של ליטל יעל החל להידרדר.

"היא התחילה ללמוד בפנימייה לפני יומיים, רצתה לסיים בגרויות", שיתפה האחות. ליטל יעל עברה לפנימיית כרמיה שבדרום רק יומיים לפני העדרה. במהלך שהותה שם סיפרה לצוות החינוכי על קשר שיש לה עם גבר בן 49, אח מחלקה לנוער וצעירים במרכז הרפואי לבריאות הנפש "מעלה הכרמל" בטירת הכרמל, שם אושפזה לפני כמה חודשים.

לפי שעה מסתמן עיכוב בנתיחת הגופה. זאת, לאחר שסבתה של ליטל יעל, ששימשה לה אופוטרופסית, נתנה את אישורה, אך הוריה ששוהים בחו"ל חלוקים בעמדותיהם - ובעוד אמה מוכנה לאפשר את הנתיחה, אביה מתנגד לכך מטעמים הלכתיים.

ליטל יעל מלניק בת ה-17 שגופתה אותרה בקריית מוצקין. פייסבוק, מערכת וואלה!
ליטל יעל מלניק/מערכת וואלה!, פייסבוק
ליטל מלניק, הנרצחת בקרית מוצקין. באדיבות המשפחה
האחיות ליטל יעל ורות מלניק/באדיבות המשפחה

בתוך כך, בית משפט השלום בחיפה האריך היום בשמונה ימים את מעצרו של בן ה-49 החשוד ברצח הנערה, שנמצאה קבורה סמוך לאתר בנייה בקריית מוצקין. המשטרה, שביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים, מייחסת לו גם עבירה של שיבוש הליכי משפט.

השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב ציינה כי החשוד מסר גרסה חלקית בלבד אשר אינה תואמת לממצאים. כמו כן, פרקליטו עו"ד בוריס שרמן מסר כי החשוד "מכחיש שביצע עבירה כלשהי, מסר גרסא מזכה".

ליטל מלניק, הנרצחת בקרית מוצקין עם אחותה. באדיבות המשפחה
ליטל יעל עם אחותה רות/באדיבות המשפחה

רס"ב זכי מויאל מהיחידה המרכזית של מחוז חוף ביקש להאריך את המעצר בעשרה ימים. "זה תיק מאד מורכב, מאוד סבוך, תיק שאנחנו מתייחסים אליו בחומרה רבה. הרגישות בתיק זה זועקת", אמר בפתח דבריו. הוא עוד הציג לשופטת צילומים מהזירה.

עו"ד בוריס שרמן, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית, ועו"ד אלון נשר, סגן הסניגורית הציבורית הראשית של מחוז חיפה, ביקשו לאסור את פרסום זהותו של האיש שהובא לאולם על ידי שני בלשי הימ"ר. הוא ישב במהלך הדיון מבלי להוציא הגה, נראה רגוע, וכן בחלק מהדיון רכן קדימה והתנתק.

הרצח בקרית מוצקין | הארכת מעצר לחשוד ברצח הנערה בת ה-17. השלום, חיפה. יואב איתיאל
החשוד ברצח בדיון להארכת מעצרו, היום/יואב איתיאל
גופת נערה בת 17 נמצאה בקריית מוצקין, 2 באוקטובר 2021. ועד שי עגנון 6, אתר רשמי
זירת הקבר בקריית מוצקין, שישי/אתר רשמי, ועד שי עגנון 6

עו"ד אלים ברזניאקוב, קרוב משפחתו של החשוד ברצח, שנפגש עמו במשך כשעה לאחר שנעצר כדי לייעץ לו טרם חקירתו, אמר לוואלה! כי "הוא בן אדם טוב ואני לא מאמין שהוא עשה את זה. הוא היה בשוק. צריך לבדוק את הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully