וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד נפגש לראשונה עם מלך בחריין במנאמה: "שיתוף פעולה אמיתי"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 17:15

בביקור ראשון של שר ישראלי במדינה שבמפרץ הפרסי, פגש לפיד את יורש העצר וראש הממשלה הבחרייני , חמד בן עיסא אל חליפה. לפיד הודה למלך על "פגישה חמה ומלאת תקווה, במודל של שותפות ודו קיום בין תרבויות"

שר החוץ יאיר לפיד נפגש היום (חמישי) עם מלך בחריין, חמד בן עיסא אל חליפה, במנאמה בירת בחריין. זוהי פגישה רשמית ראשונה בין מלך בחריין לבכיר ישראלי, והביקור הראשון של שר ישראלי במדינה שבמפרץ הפרסי.

לפיד הודה למלך על "הזכות להיות כאן היום ולעשות ביחד צעד נוסף בבניית היחסים שלנו, במודל של שותפות ושל דו קיום בין תרבויות ובין דתות. תודה על פגישה חמה ומלאת תקווה. המנהיגות וההשראה של המלך הובילו לשיתוף פעולה אמיתי והפגישה מתווה את הדרך להמשך היחסים".

"שלום הוא בחירה אסטרטגית של בחריין", אמר בפגישה מלך בחריין לשר החוץ לפיד. "אנחנו רוצים לקדם דו קיום, הבנה הדדית ופיוס בין העמים. הסכמי אברהם היו הישג היסטורי בדרך להשגת שלום כולל וצודק באזור ומימוש אל השאיפות של העמים שלנו לחיות בביטחון יציבות ושגשוג".

שר החוץ יאיר לפיד בפגישה עם מלך בחריין הוד מעלתו, חאמד בן עיסא אל ח׳ליפה, 30 בספטמבר 2021. עוז אביטל, לשכת העיתונות הממשלתית
"זכות להיות כאן ולעשות צעד נוסף בבניית היחסים". לפיד ומלך בחריין/לשכת העיתונות הממשלתית, עוז אביטל

קודם לפגישתו עם המלך, נפגש לפיד עם מקבילו שר החוץ הבחרייני עבד אל-לטיף אל-זיאני. לפיד אמר כי הם "שוחחו על שיתופי הפעולה בין המדינות ועל הדרכים להפוך את השלום הרשמי בינינו לידידות אקטיבית, כלכלית, בטחונית, מדינית ואזרחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully