וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות האב הפצוע: ארבעת בני משפחת בן אלי שנהרגו בתאונה בגליל הובאו למנוחות

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 19:50

האם מור בת ה-36, ושלושת ילדיה, דקל בן ה-12, ליאם בן ה-10 ואנאל בת ה-3, נקברו בבית העלמין במעלות תרשיחא. האב ראובן שנפצע באירוע הגיע למקום מבית החולים רמב"ם

ארבעת בני משפחת בן אלי שנהרגו אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בגליל, האם מור בת ה-36, והילדים דקל בן ה-12, ליאם בן ה-10 ואנאל בת ה-3, הובאו היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין במעלות תרשיחא.

כמעט 2,000 איש מתושבי מעלות, כפר ורדים והסביבה נטלו חלק במסע ההלוויה הקשה. הקהל הרב שהתאסף המתין לבואו של אב המשפחה הפצוע ראובן, שעשה דרכו מבית החולים רמב"ם באמבולנס על גבי אלונקה. בבית העלמין שהו אנשי מד"א רבים, כוננים ופרמדיקים, כוחות שיטור ופיקוח עירוני שהיו אמונים על הסדר והכוונת המשתתפים במהלך מסע ההלוויה.

ראשון המספידים היה הרב הראשי למעלות מאיר אסייג שאמר כי "אנו ניצבים ליד אב ששכל את בתו ונכדיו, ליד סבים וסבתות שאיבדו את היקר להם מכל. לעיתים השתיקה היא הדבר והדרך הטובה ביותר להביע מסרים, כפי שנאמר ע"י דוד המלך בתהילים - 'לך דומייה תהילה', וכפי שנאמר במקורות 'סייג לחוכמה שתיקה', אך אני שואל את עצמי איך ניתן לשתוק ולהחריש נוכח השבר הגדול הזה".

ראובן בן אלי ביציאה מבית חולם רמב״ם באמבולנס המשאלות עם אחיו לכיוון הלווית אשתו מורן ושלושתם ילדיהם, 30 בספטמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
ראובן בן אלי בדרך להלווית אשתו וילדיו, היום/מערכת וואלה!, ללא

עמי בן אלי, אחיו של ראובן, סיפר עליו שהוא הקטן מבין ארבעה אחים, "בן 36, עבד כנהג מונית לאחרונה. משפחה נורמטיבית, שלושה אחיינים מתוקים שאני לא מבין את גודל האסון. היינו בהכנות לקראת הבר מצווה של אחיין שלי שנספה אתמול. ארבעה-חמישה חודשים לפני בר מצווה זה היערכות לכל המשפחה, הוא התחיל כבר ללמוד. זה משהו שלא יקרה כבר".

כמו כן, סיפר כי המשפחה הייתה בדרכה לחגיגה משפחתית בחצור, "זה התחיל כמשהו טוב שרצינו לעשות כמשפחה ובסוף התפוצץ לנו אסון כזה בפרצוף. יש לי אח שגר שם. הוא רצה לעשות מן סעודת הודיה, היינו צריכים כולנו להתכנס בבית כנסת בחצור. סיימנו את תפילת מנחה ואז קיבלנו את הבשורה הנוראה מכול".

במוסדות החינוך במעלות-תרשיחא, שם למדו שלושת ילדי המשפחה, עמדו הבוקר תלמידים וילדים לדקת דומיה לזכרם. צוותי החינוך קיימו שיחות על אודות האירוע עם כלל התלמידים.

עוד בוואלה!

משפחת האם שנהרגה עם ילדיה בתאונה בגליל: "איך אפשר לקבור ארבעה פרחים ביחד?"

לכתבה המלאה
מורן בן אלי, שנהרגה בתאונה בגליל ובעלה ראובן בן אלי, שנפצע באורח קשה. ללא, צילום מסך
ראובן ומורן בן אלי/צילום מסך, ללא
שלושת הילדים שמתו בתאונה בגליל, 29 בספטמבר 2021. ללא, צילום מסך
הילדים שנהרגו - דקל בן ה-12, ליאם בן ה-10 ואנאל בת ה-3/צילום מסך, ללא

הספד מרגש נוסף נשא הרב מאיר נחמן אלחדד, ששכל את שני בניו באסון מירון. הוא ניסה לנחם את האב בדברי אמונה. סגן ראש העיר מעלות-תרשיחא שמעון בן נעים היה אחרון המספידים: "טרגדיה נוראית. לא ניתן לעכל מוות של ילדים תמימים שלא טעמו את טעם החיים, מוות של אם מסורה ונאמנה וילדיה, אך אנו אנשי אמונה ונסתרות הן דרכי האל. בכל שנותיי הרבות אינני זוכר אסון קשה כל כך מאז אסון מעלות הקשה שהתרחש בבית הספר נתיב מאיר בעיר".

התאונה הקטלנית אירעה אתמול בסביבות השעה 17:00 סמוך למועצה המקומית חורפיש. המשפחה נסעה ברכב פרטי כשככל הנראה אוטובוס סטה מנתיבו, התנגש בכמה רכבים פרטיים והתהפך. מלבד בני משפחת בן אלי נהרג גם נהג האוטובוס שהתהפך, אשר בסון בן ה -76, שהסיע חניכים של בני עקיבא.

שישה בני אדם נפצעו באורח קשה בתאונה, בהם ראובן, ועשרות נוספים נפצעו קל. בסך הכל פונו על ידי צוותי מד"א 53 פצועים, לבתי החולים רמב"ם, זיו והמרכז הרפואי לגליל בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully