וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי מילואים מתלוננים: מעטפות אותות המערכה על השירות בלבנון הגיעו ריקות

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 9:29

לאחר שקיבלו הכרה על שירותם ברצועת הביטחון, מילואימניקים חיכו בהתרגשות לקבלת האות. אלא, שכמה מהם גילו לתדהמתם כי מישהו הוציא אותו מהמכתב שקיבלו: "המלחמה גבתה ממני המון, זה מאכזב מאוד". צה"ל: "מצרים על המקרה, האות יישלח בשנית"

בווידאו: נאומים של גנץ וכוכבי בטקס אות המערכה ללחימה בלבנון/צילום: דובר צה"ל

חיילי מילואים ששירתו ברצועת הביטחון בלבנון והיו אמורים לקבל על כך אותות מערכה בדואר, דיווחו על כך שקיבלו את המעטפה כשהיא ריקה, ללא האות. להערכתם, האות מעורר ביקוש מאחר וניתן לאוכלוסייה מצומצמת. באתר eBay האות כבר הוצע למכירה.

החיילים, שחיכו בהתרגשות לקבלת האות, התאכזבו מהמעטפה הריקה. "כשהתפרסם שמי שהשתתף במלחמת לבנון יזכה לקבל אות מערכה התרגשתי מאוד", סיפר אחד מהם. "המלחמה הזאת גבתה ממני המון וכשהמעטפה הגיעה ריקה זה היה מאוד מאכזב".

"התכוונתי להתגאות בפני ילדיי על האות ועל השירות שלי בתפקיד קרבי", סיפרה מילואימניקית, ומשרת אחר טען לעוגמת נפש: "היו שאריות דבק במעטפה, האות הודבק אליה ומישהו תלש אותו משם".

אות המערכה ברצועת הבטחון בלבנון. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
אות המערכה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

בדובר צה"ל הצרו על המקרים והבהירו כי האותות יישלחו בשנית: "הליך צירוף ושליחת אותות המערכה ברצועת הביטחון בלבנון נעשה באופן מסודר ויסודי בכדי לוודא כי כל הזכאים לאות יקבלו את האות".

אות המערכה מוענק כהוקרה לחיילים, עובדי צה"ל ואנשי צד"ל ששירתו בתקופה שבין סוף ספטמבר 1982 עד הנסיגה מלבנון בשנת 2000, ביחידות שפעלו בגזרת לבנון או פעלו לתמיכה במאמץ הלחימה באופן ישיר.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully