וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי תקשורת פלסטיניים הפיצו את פרטיו של ראש שב"כ המיועד

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 23:46

לאחר המבצע בג'נין, הופצו תמונתו, שמו ואף כתובת ביתו של ר', סגן ראש הארגון שצפוי לעמוד בראשו בקרוב. בתחילת ספטמבר הודיע בנט על מינויו במקום נדב ארגמן. שמו ותמונתו של ר' אסורים בפרסום עד שהממשלה תאשר את המינוי

ראש שב"כ: סיכלנו בשנה האחרונה יותר מ-560 פיגועים/צילום: שב"כ, עריכה: שאול אדם

כלי תקשורת פלסטיניים הפיצו היום (ראשון) את פרטיו של ראש שב"כ המיועד, ר', שצפוי להיכנס לתפקיד בקרוב. הפרטים פורסמו על ידי התקשורת הפלסטינית ברקע המבצע שנערך הלילה בג'נין. בין הפרטים של ר' שפורסמו - שמו, תמונתו ואף כתובת ביתו.

בתחילת החודש, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע היום על החלטתו למנות את ר' בן ה-55 לראש שב"כ הבא במקומו של נדב ארגמן. שמו ותמונתו של ר' אסורים בפרסום עד שהוועדה למינוי בכירים והממשלה יאשרו את המינוי.

סגן ראש השב"כ 14 ביולי 2021. ראובן קסטרו
פרטיו הופצו. ראש שב"כ המיועד ר'/ראובן קסטרו

ר', נשוי ואב לשלושה, מכהן כיום כסגן ראש שירות הביטחון הכללי. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ופילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד. בעבר, שירת כלוחם בסיירת מטכ"ל, ולאחר שחרורו התגייס ליחידת המבצעים של שב"כ.

"בנט בחר בו לתפקיד נוכח ניסיונו ארוך השנים, ביצועיו והבנתו את האתגרים המשמעותיים הניצבים בפני מדינת ישראל בכלל, ובפני שירות הביטחון הכללי בפרט", נמסר מטעמו של בנט. ראש הממשלה עצמו אמר כי "ר' הוא לוחם נועז ומפקד מצוין. אין לי ספק שהוא יוביל את השירות לפסגות חדשות של מצוינות למען ביטחון ישראל".

כוחות צה"ל בכפר בורקין ליד ג'נין, 26 בספטמבר, 2021. תמונות גולשים
5 מחבלים נהרגו. כוחות צה"ל בכפר בורקין/תמונות גולשים

פרסום פרטיו של ר' בתקשורת הפלסטינית אירע לאחר מבצע המעצרים נגד תשתית חמאס בכפר בורקין שבאזור ג'נין בג'נין הלילה, שבו קצין ולוחם מיחידת דובדבן נפצעו קשה מירי. במהלך המבצע חמושים פלסטינים פתחו בירי לעבר כוחות דובדבן ושב"כ, שהשיבו באש, פגעו בכמה מחבלים והרגו חמישה מהם.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully