וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לאחר שהותקף: מי דגים מסריחים הושלכו בכניסה לביתו של ח"כ פרוש

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 16:43

מאבטחיו של חבר הכנסת מיהדות התורה, שהוצמדו לו לאחר ניסיון לגזור לו את הזקן, הודיעו לו על ריח חריף בחדר המדרגות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ומבירור ראשוני עולה כי אדם בעל חזות חרדית נצפה מבצע את המעשה

אלמוני השליך הלילה (ראשון) חומר בעל ריח חריף בכניסה לביתו של חבר הכנסת מאיר פרוש מיהדות התורה, וככל הנראה מדובר במי דגים. זאת, כשבועיים לאחר שאלמונים התקיפו אותו ליד ביתו וניסו לגזור לו את הזקן. מבירור ראשוני עולה כי אדם בעל חזות חרדית נצפה שופך את החומר.

מאז התקרית לפני שבועיים, הוצמדה לפרוש אבטחה. "עם הגעתו בלילה לביתו, הודיעו לו המאבטחים שיש בחדר המדרגות ריח של בואש, ריח מאוד חריף", סיפרו מקורביו. "כוחות משטרה שהוזעקו למקום, פתחו בחקירה ואספו ממצאים לאיתור המבצעים".

מהמשטרה נמסר כי "לפנות בוקר התקבל דיווח כי הושלכו חומרים מצחינים בסמוך לביתו של חבר כנסת, בעקבות המקרה נפתחה חקירה. חקירה זאת מצטרפת לחקירה שהחלה לפני כשבועיים בעקבות ניסיון תקיפתו סמוך לביתו".

מאיר פרוש. ראובן קסטרו
מתקפה נוספת נגדו. חבר הכנסת פרוש/ראובן קסטרו

לפני שבועיים, ניסו אלמונים שהיו רכובים על קורקינט חשמלי לגזור את זקנו של פרוש ללא ההצלחה, וברחו מן הזירה. לפי החשד, שני התוקפים, רוכבי קורקינט חשמלי שנראו חרדים, ניגשו אל חבר הכנסת ושאלו אם הוא מאיר פרוש. לאחר שפרוש השיב בחיוב, אחד מהם התנפל עליו וניסה לתקוף אותו - אך הוא הדף אותם והם נמלטו מהמקום.

שוטרים שהגיעו לזירה החלו בגביית עדויות ובדיקה של מצלמות האבטחה באזור. לפי הערכת גורמים המעורים בחקירה, התקיפה הייתה מתוכננת מראש. לפי עדויות השכנים, אחד החשודים פטרל עם הקורקינט סמוך לביתו של פרוש כמה דקות קודם לאירוע, לקראת השעה 7:00, ואז התיישב על ספסל ברחוב, עד שניגש לח"כ פרוש ותקף אותו.

בעקבות התקיפה הראשונה, ראש הממשלה בנט ונשיא המדינה הרצוג שוחחו עם חבר הכנסת פרוש. "אלימות נגד כל אדם, ובוודאי נגד שליחי ונבחרי ציבור, היא חציית קו אדום, ועלינו להתייחס לכך במלוא החומרה", אמר הרצוג. ראש הממשלה מסר כי "אני מגנה אלימות מכל סוג, ונגד כל אדם. טוב שבעשרת ימי תשובה נדאג כולנו להרגיע את השיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully