וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' גליה רהב: "הלא מחוסנים תופסים את המיטות בטיפול נמרץ, זה נורא מרגיז"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 15:48

מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר תקפה את מתנגדי החיסונים. "למה אנחנו צריכים לדאוג לכם ואתם לא יכולים לדאוג לנו?", אמרה בערוץ הכנסת. שר הבריאות: "החלטנו לא להטיל סגרים ויש לזה מחר, נותן גיבוי מלא לעובדים"

בווידאו: שר הבריאות הורוביץ מבהיר כי הוא מגבה את עובדי משרדו/צילום: יותם רונן

פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר, תקפה היום (ראשון) את מתנגדי החיסונים בתפיסת מיטות הטיפולים.

"מי שתופס היום את המיטות בטיפול בנמרץ זה הלא מחוסנים - אלה שאין להם את האחריות החברתית, החברה צריכה לדאוג להם וזה נורא מרגיז", אמרה בערוץ הכנסת. "למה אנחנו צריכים לדאוג לכם ואתם לא יכולים לדאוג לנו?".

שר הבריאות ניצן הורוביץ הביע תמיכה במדיניות הממשלה בביקור בבית החולים וולפסון בחולון, ברקע ביקורת מצד שרים עובדים במערכת הבריאות. "הבעיה במערכת הבריאות היא תוצאה של הרעבה ממושכת של שנים, אני מנסה לשנות את התמונה. אין סיבה שנהיה על סף קריסה. הפתרון יעכשיו הוא חיסונים ותקנים קבועים וגדולים לבתי החולים. זו המשימה שלי", אמר.

"אני לא נכנס לרכילויות והדלפות, אנחנו עוסקים במהות. אנשי משרד הבריאות מנסים להציל חיים. יש חילוקי דעות בין אנשי מקצוע וגם בממשלה, יש לי הערכה לעובדים ואני נותן להם גיבוי מלא. אנחנו לוקחים בחשבון הרבה שיקולים, החלטנו לא להטיל סגרים ויש לזה מחיר בבריאות. החלטנו להשאיר את המדינה עובדת וזאת המדיניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully