וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהאירועים הקשים שידעה המשטרה": הוארך מעצר החשוד בדריסת השוטרים בנהריה

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 7:31

מעצרו של הקבלן נסים סח', בן 44 מעראבה, החשוד בדריסתו למוות של השוטר המתנדב חוסאם זגייר ופציעתו הקשה של השוטר אמיר אבו ריש, הוארך בשמונה ימים. המשטרה: "הוא ידע שדרס - ונמלט". הלווייתו של זגייר תיערך הערב בירכא

בווידאו: הארכת מעצר לקבלן נסים סח' החשוד בדריסת השוטרים בנהריה/צילום: שלומי גבאי ויואב איתיאל

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (רביעי) בשמונה ימים את מעצרו של הקבלן נסים סח', בן 44 מעראבה, החשוד בדריסתו למוות של השוטר המתנדב חוסאם זגייר ופציעתו הקשה של השוטר אמיר אבו ריש, שניהם בני העדה הדרוזית מהכפר ירכא בגליל המערבי. בשעות האחרונות חל שיפור במצבו של אבו ריש, אך הוא עדיין מוגדר כבינוני.


היחידה המרכזית של מחוז חוף, החוקרת את האירוע, מייחסת לסח' עבירות רצח של המתה בקלות דעת ובאדישות, הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש מהלכי משפט ועוד. לא היתה התייחסות למשקאות האלכוהוליים או סמים, שמוקדם יותר נרמז כי נמצאו, וכן לא היתה כל התייחסות להעסקת או הסעת שוהים בלתי חוקיים שקודם נטען שהיו "הפועלים שנכחו באירוע". המשטרה אמרה במוצאי החג כי עצרה שניים מהם מבין סך כל 11 שנתפסו ליד עין חמד בדרך לירושלים, אולם לא ברור אם אכן כך ואם הגיעה המשטרה לעדים אלה לאירוע הקטלני כלל.

הקבלן נסים סח׳, בן 44 מעראבה, החשוד בדריסתו למוות של השוטר המתנדב חוסאם זגייר ופציעתו הקשה של השוטר אמיר אבו ריש 22 בספט 2021. יואב איתיאל
הקבלן נסים סח' בבית המשפט, הבוקר/יואב איתיאל

סניגורו, עו"ד טארק נעאמנה, רמז בדיון כי בהמשך יטענו שמדובר בתאונת דרכים. רכב האאודי 8 המפואר בו נהג החשוד נתפס. אם יורשע, תוכל המשטרה לבקש את חילוטו.

"מדובר באחד האירועים החמורים שהתרחשו בתולדות מדינת ישראל. [הוא] דרס שני שוטרים, האחד מת ואחד נאבק על חייו בבית חולים. הוא ביודעין עשה זאת, ידע שדרס - ונמלט", אמר בשם המשטרה רפ"ק ליאור הררי. "כל משטרת ישראל היתה על הרגליים. זה אחד האירועים הקשים ביותר שידעה משטרת ישראל".

עוד בוואלה!

מתנדב המשטרה נדרס למוות בנהריה לאחר ששכנים התלוננו על רעש באתר בנייה

לכתבה המלאה
חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא, שנדרס למוות בנהריה. דוברות משטרת ישראל
הלוויתו תיערך הערב בירכא. חוסאם זגיר/דוברות משטרת ישראל
מודעת אבל- שוטר המתנדב חוסאם זגייר שנדרס למוות ע"י הקבלן נסים סח׳, בן 44 מעראבה, 22 בספט 2021. יואב איתיאל
הלווייתו תתקיים הערב בירכא. מודעת האבל של זגיר/יואב איתיאל

הררי טען בפני השופטת שולמית ברסלב כי "אין ספק שהחשוד לפנינו הוא האחראי לאירוע הכל כך קשה והטראגי". הוא הוסיף כי מדובר בחקירה "מורכבת וקשה", וביקש להאריך את המעצר ב-12 ימים.

הלווייתו של זגייר תתקיים בשעה 17:00 בכפר ירכא. טקס רשמי של המשטרה ייתקיים בשעה 18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully