וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב משטרה נדרס למוות בנהריה, חשוד נעצר לצד הרכב הפוגע בשלומי

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 18:54

באירוע נפצע גם שוטר באורח בינוני. השניים נדרסו ברחוב העליה בעיר, לאחר שזומנו למקום בעקבות תלונות של שכנים על רעש של פועלים שביצעו עבודות במקום. הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו של המתנדב. המשטרה סורקת אחר שלושה שב"חים שנמלטו מהזירה

בווידאו: זירת אירוע הדריסה בנהריה/צילום: שלומי גבאי, יואב איתיאל, תיעוד מבצעי מד"א

מתנדב משטרה בן 32 נדרס למוות היום (שלישי) ברחוב העליה בנהריה. באירוע הדריסה נפצע גם שוטר באורח בינוני. צוות של מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו של המתנדב, חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא. חשוד, תושב עראבה, נעצר לצד הרכב הפוגע בשלומי. המשטרה ממשיכה בסריקות אחר מעורבים נוספים באירוע. מסוק הוזעק לסייע בחיפושים אחר שלושה שב"חים שנמלטו מהזירה.

האירוע החל באתר בנייה ברחוב העליה בעיר. השוטרים זומנו למקום בעקבות תלונות של שכנים על רעש, שזעמו על עבודות תשתית רועשות שנערכו במקום. השוטר והמתנדב, שניהם בני העדה הדרוזית מירכא, נדרסו בידי רכב שנמלט מהמקום, בו נהג מנהל העבודה במקום. הרכב הדורס נמלט עם לוחית זיהוי ישראלית, אך נעצר בהמשך בידי המשטרה בשלומי.

הרכב החשוד באירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
הרכב החשוד באירוע הדריסה בנהריה, היום/מערכת וואלה!, ללא
זירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
זירת אירוע הדריסה בנהריה, היום/יואב איתיאל

"הבוקר בסביבות השעה 10:00, ניידת סיור עם שני שוטרים של תחנת נהריה, במסגרת פעילות שגרתית באזור חוף הדקל, הגיעו לאתר בנייה מתוך כוונה לבדוק את העובדים במקום, אנחנו מבצעים פעילות גם במסגרת החגים לבדיקת שוהים בלתי חוקיים", תיאר תת-ניצב מפקד מרחב אשר, שאול צמח. "כדי הבדיקה הגיח רכב, פגע באופן קשה מאוד בשני השוטרים ונמלט מהמקום. מיד התכנסנו לפעילות לאתר את הרכב הזה, כשהשוטרים מקבלים טיפול בזירה".

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי עם הגעתו לזירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
מפכ"ל המשטרה בזירת האירוע בנהריה, היום/דוברות משטרת ישראל
זירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
זירת אירוע הדריסה בנהריה, היום/יואב איתיאל

עורך דינו של החשוד שנעצר, טארק נעאמנה אמר לוואלה! כי טרם התאפשר לו לשוחח עם עמו, וזאת מאחר שהוא מנוע מפגש עם עורך דין כיוון שנחקר חשד למניע לאומני. "בתוך שעות הכל יתברר ואני משוכנע אין למניע לאומני כל שחר. מדובר בקבלן מצליח המפרנס זה שנים עשרות משפחות".

זירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
זירת אירוע הדריסה בנהריה, היום/יואב איתיאל
זירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בפסטמבר 2021. תמונות גולשים, מערכת וואלה!
זירת אירוע הדריסה בנהריה, היום/מערכת וואלה!, תמונות גולשים

חובש בכיר במד"א דניאל עבדלחק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים בתוך אתר העבודה כשהם סובלים מחבלות בפלג גופם העליון. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בטיפול רפואי. אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה ומיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה, העברתי אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים במצב אנוש. הפצוע השני, שהיה בהכרה מלאה, טופל בשטח ופונה גם כן לבית החולים כשמצבו יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully