וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב המשטרה נדרס למוות בנהריה לאחר ששכנים התלוננו על רעש באתר בנייה

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 18:53

חוסאם זגייר בן ה-32, בן העדה הדרוזית, נקרא לאתר בנייה שפועלים עבדו בו במהלך החג, ונדרס למוות על ידי מנהל העבודה באתר. לדברי עדי ראייה, הרכב הנמלט דרס את זגייר ושוטר נוסף, וביצע רוורס על מנת לפגוע בהם שוב. המפכ"ל: "עליית מדרגה באלימות כלפי שוטרים"

בווידאו: זירת אירוע הדריסה בנהריה/צילום: שלומי גבאי, יואב איתיאל, תיעוד מבצעי מד"א

חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא הוא מתנדב המשטרה שנדרס היום (שלישי) למוות בנהריה. זגייר, בן העדה הדרוזית, הוא עובד חברת חשמל, נשוי עם שני ילדים. בכפר ירכא החלה התאספות של בני משפחתו וחבריו. "בחור זהב, שקט ותמיד אוהב לעזור לאחרים", ספד לו אחד מבני הדודים של זגייר.

חשוד בביצוע הדריסה, תושב עראבה, נעצר עם הרכב הפוגע באזור שלומי והוא נחקר בתחנת נהריה. החשוד היה בעבר בעל תפקיד בקבוצת כדורגל בחברה הערבית. המשטרה מבצעת חיפושים אחר שלושה בני אדם נוספים ששהו במתחם בעת המקרה ונמלטו אחריו. השלושה הם ככל הנראה שוהים בלתי חוקיים.

מפרטי חקירת האירוע עולה כי זגייר והשוטר הנוסף, שנפצע באירוע באורח בינוני, נקראו לרחוב העליה בנהריה בעקבות תלונות של שכנים על רעש שיצרו פועלים שעבדו באתר בנייה במקום. חמישה פועלים שהיו במקום עבדו בהנחת צינור ניקוז, וזאת בשל עבודות תשתית שנערכות במקום כדי להיאבק בהצפות החוזרות ונשנות בעיר.

חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא, שנדרס למוות בנהריה. דוברות משטרת ישראל
חוסאם זגייר, מתנדב המשטרה שנדרס למוות בנהריה/דוברות משטרת ישראל

הפועלים ככל הנראה גרמו לרעש גדול, ושכנים התקשרו למשטרה להתלונן. לאחר שהגיעו שני השוטרים, הפועלים קראו למנהל העבודה שלהם. בשלב זה החלו דחיפות בין מנהל העבודה לשוטרים. מנהל העובדים נכנס לרכב, דרס את השוטרים ונמלט.

שלושה מהשב"חים שהיו בזירה נמלטו מהמקום, והמשטרה עוד פועלת לאתר אותם. לדברי עדי ראייה שהיו במקום, הרכב דרס את השוטרים, ואז ביצע רוורס על מנת לדרוס אותם פעם נוספת.

לדברי שכן שמתגורר באזור, שביקש להישאר בעילום, "מדובר בפרויקט של עיריית נהריה. למה עובדים בחג? איפה הפיקוח שלהם? הכל היה נמנע. שוטר נהרג סתם. אולי בגלל זה הם לא פה".

עוד בוואלה!

מתנדב משטרה נדרס למוות בנהריה, חשוד נעצר לצד הרכב הפוגע בשלומי

לכתבה המלאה
הרכב החשוד באירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. אלון נדב, פלאש 90
הרכב הפוגע באירוע הדריסה בנהריה, היום/פלאש 90, אלון נדב
מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי עם הגעתו לזירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
מפכ"ל המשטרה בסיור בזירה בנהריה, היום/דוברות משטרת ישראל

"אנחנו מתייחסים אל האירוע במלוא החומרה", אמר מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, בעת שביקר בבית החולים את השוטר שנפצע באורח בינוני באירוע. "אנחנו עוד לא נכנסים לפרטים כי אנחנו אוספים את הנתונים על מנת לקבל את תמונת המצב האמיתית. יש לנו עוד לפרוק את המצלמת גוף שהייתה לו, ועוד דברים נוספים שאנחנו עושים ביחד עם השב"כ שנכנס לתמונה". שבתאי התייחס לשוטר הפצוע, ואמר כי "מה שחשוב לנו כרגע זה המצב הבריאותי שלו".

בהמשך, בהודעה מטעם דוברות המשטרה אמר שבתאי כי מדובר ב"עליית מדרגה מסוכנת בחוסר שיתוף הפעולה ובאלימות אליהם חשופים לא פעם השוטרים במהלך עבודתם והיא מהווה תמרור אזהרה שצריך להדאיג את כולנו".

ראש העדה הדרוזית, השייח מוואפק טריף, ספד לזגייר. "העדה הדרוזית איבדה היום צעיר, איש משפחה למופת, שנהרג במהלך משימה נעלה של התנדבות בכדי לשמור על הסדר הציבורי ולסייע למשטרה במשימותיה השוטפות", אמר. "שוחחתי עם המשפחה והבעתי את כאבי העמוק על נפילתו של חוסאם זגייר. מאחל החלמה מהירה לשוטר אמיר ריש, בן העדה, שנפגע באירוע".

בווידאו: המפכ״ל מבקר את הפצוע באירוע הדריסה בנהריה/מערכת וואלה!

עורכי הדין באסל פלאח וטארק נעאמנה, המייצגים את החשוד בדריסת שני השוטרים, זומנו להיפגש עמו, בצעד שלדבריהם מאשר כי התפוגג החשד שהאירוע התרחש על רקע לאומני. "רצח זה לא היה", אמר נעאמנה לוואלה!.

זירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. שלומי גבאי
זירת אירוע הדריסה בנהריה, היום/שלומי גבאי
זירת אירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
זירת אירוע הדריסה בנהריה, היום/יואב איתיאל

לאחר הדריסה, צוות של מד"א העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו של זגייר, תושב ירכא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully