וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות בדריסת המתנדב במשטרה בנהריה

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 20:48

הכוחות עורכים מצוד נרחב אחר פועלים שנכחו באירוע בו נדרס למוות חוסאם זגייר על ידי מנהל עבודה באתר בנייה. 11 שוהים בלתי חוקיים אותרו בשטח מיוער ליד ירושלים, כששניים מהם נעצרו בחשד שהיו עדים למקרה. המצוד נמשך אחר אדם נוסף שנכח בזירה

בווידאו: זירת אירוע הדריסה בנהריה/צילום: שלומי גבאי, יואב איתיאל, תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה עצרה הערב (שלישי) שני שוהים בלתי חוקיים, תושבי הרשות הפלסטינית, בחשד שהיו מעורבים בדריסתו למוות של מתנדב המשטרה חוסאם זגייר באתר בנייה בנהריה. מוקדם יותר היום נעצר נהג הרכב הפוגע, מנהל העבודה באתר, שנחקר בתחנת נהריה בחשד לרצח. בנוסף עוכב אדם שנכח איתו ברכב אך הוא שוחרר.

לאחר המקרה, שבמהלכו נפצע בינוני גם שותפו של המתנדב בן ה-32 מירכא, המשטרה פתחה במצוד אחר שוהים בלתי חוקיים שעל פי החשד נכחו במקום בעת האירוע, צפו בדריסה ונמלטו. כעבור שעות אותרו 11 שב"חים באזור מיוער סמוך למחלף חמד שליד ירושלים. שניים מהם נעצרו בחשד למעורבות בתקרית והם ייחקרו ביחידה המרכזית של מחוז חוף. המצוד עדיין מתנהל אחר אדם נוסף.

מפרטי חקירת האירוע עולה כי זגייר והשוטר הנוסף, שנפצע באירוע באורח בינוני, נקראו לרחוב העליה בנהריה בעקבות תלונות של שכנים על רעש שיצרו פועלים שעבדו באתר בנייה במקום. הפועלים ככל הנראה גרמו לרעש גדול, ושכנים התקשרו למשטרה להתלונן. לאחר שהגיעו שני השוטרים, הפועלים קראו למנהל העבודה שלהם. בשלב זה החלו דחיפות בין מנהל העבודה לשוטרים. מנהל העובדים נכנס לרכב, דרס את השוטרים ונמלט.

שניים נעצרו בחשד למעורבות באירוע הדריסה בנהריה, 21 בספטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה במחלף חמד, היום/דוברות משטרת ישראל
חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא, שנדרס למוות בנהריה. דוברות משטרת ישראל
חוסאם זגייר בן ה-32 מירכא, שנדרס למוות בנהריה/דוברות משטרת ישראל

הפועלים ככל הנראה גרמו לרעש גדול, ושכנים התקשרו למשטרה להתלונן. לאחר שהגיעו שני השוטרים, הפועלים קראו למנהל העבודה שלהם. בשלב זה החלו דחיפות בין מנהל העבודה לשוטרים. מנהל העובדים נכנס לרכב, דרס את השוטרים ונמלט. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו.

לדברי עדי ראייה שהיו במקום, הרכב דרס את השוטרים, ואז ביצע רוורס על מנת לדרוס אותם פעם נוספת. שכן שמתגורר באזור, שביקש להישאר בעילום, אמר: "מדובר בפרויקט של עיריית נהריה. למה עובדים בחג? איפה הפיקוח שלהם? הכל היה נמנע. שוטר נהרג סתם. אולי בגלל זה הם לא פה".

הרכב החשוד באירוע הדריסה בנהריה 21 בספטמבר 2021. אלון נדב, פלאש 90
עדי ראייה סיפרו כי הרכב דרס, ונסע ברוורס כדי לדרוס אותם שוב. הרכב הפוגע, היום/פלאש 90, אלון נדב

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, אמר לאחר התקרית כי מדובר ב"עליית מדרגה מסוכנת בחוסר שיתוף הפעולה ובאלימות אליהם חשופים לא פעם השוטרים במהלך עבודתם והיא מהווה תמרור אזהרה שצריך להדאיג את כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully