וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודתו של איתן בירן נחתה בישראל: "רוצה להשיב אותו לאיטליה בדרכי שלום"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 14:20

איה בירן-נירקו, אחותו של אבי הילד ששרד את אסון הרכבל, הגיעה לארץ לקראת הדיון המשפטי בעניינו. "ביתו האמיתי הוא באיטליה, הוא צריך להמשיך בלימודיו בכיתה א', אותם כבר החל לפני שנחטף", נמסר מטעמה

ד"ר איה בירן-נירקו, דודתו מצד אבא של איתן בירן, הניצול היחיד מאסון הרכבל באיטליה, נחתה היום (ראשון) בישראל לקראת הדיון המשפטי בעניינו, שצפוי להתקיים בשבוע הבא בבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב. זאת, כחלק ממאבק המשפחות על הילד.

"מטרתה של איה היא להשיב את איתן לביתו בדרכי שלום ללא דיחוי", נמסר מטעמה. "זאת כדי שיוכל להמשיך את לימודיו בכיתה א', אותם כבר החל כשבוע לפני 'החטיפה' ולהם ציפה והתכונן רבות, וכן ליתר טיפולי השיקום והתמיכה הנפשית שהיה בעיצומם, ושנקטעו עקב 'החטיפה'".

איתן בירן וסבו שמואל פלג. -, אתר רשמי
איתן בישראל עם סבו, שמואל. אתמול/אתר רשמי, -

עוד נמסר מטעם בירן כי היא "מוטרדת מהדיווחים אודות מצבו הפסיכולוגי והנפשי של איתן ומהנעשה בידי חוטפיו בזמן הרב שהוא כבר נמצא בידיהם".

"דודיו, סבו וסבתו, הוריו של עמית, בנות דודיו של איתן הן כאחיותיו, חבריו ללימודים, הצוות הטיפולי והשיקומי והקהילה היהודית כולה - כולם מצפים לשובו של איתן הקטן לחיי השגרה והיציבות שהיו כה חשובים עבורו לאחר האסון", מסרה.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully