וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהגיש את התלונה על חטיפתו: דודו של איתן בירן נפגש עמו בישראל

חגי בירן, דודו מצד אביו של בן ה-6, הגיע יחד עם רעייתו מאיטליה לביקור בבית הסב החשוד בחטיפה, שם הם שהו עם האחיין במשך כשעה. לפי מקורבים למשפחה מהצד הישראלי, חגי סירב להצעתם להתקשר לאחותו איה, שבביתה התגורר איתן מאז שמשפחתו נספתה באסון, כדי שתשוחח עמו

בווידאו: דודתו של איתן מספרת על מאבק המשמורת/צילום: ניב אהרונסון

חגי בירן, דודו מצד אביו של איתן בירן, שמשפחתו נספתה באסון הרכבל באיטליה, ביקר אותו היום (שבת) בבית סבו שמואל פלג, החשוד שחטף אותו. בירן הגיע מאיטליה יחד עם רעייתו לביקור בבית שבפתח תקווה, שם שהו עם איתן כשעה. לפי מקורבים למשפחת פלג, במהלך הביקור הוצע לבירן ולרעייתו להתקשר לאחותו איה, אצלה איתן התגורר מאז האסון, כך שתוכל לשוחח עמו - אך הוא סירב.

חגי היה זה שהגיש את התלונה על החטיפה של הסב שמואל פלג במשטרת זכרון יעקב בשם איה. פלג נחקר השבוע ביחידת ההונאה של מחוז מרכז, ושוחרר בתנאים מגבילים בעוד החקירה נמשכת. זאת, כשלפי החשד חטף את נכדו ממשמורת המשפחה באיטליה והטיס אותו דרך שוויץ לישראל.

איתן בירן וסבו שמואל פלג. -, אתר רשמי
איתן וסבו שמואל, פתח תקווה/אתר רשמי, -

אתמול ביקר קונסול איטליה בתל אביב את איתן בנוכחות הסב פלג, ומסר כי מצבו של איתן מוגדר טוב. במהלך הפגישה שוחח הקונסול עם בירן, והתרשם בנוגע למצבו הכללי. הקונסול העביר מסר לפיו משרדי החוץ של ישראל ואיטליה מפעילים מאמצים כדי לנסות ולפשר בין המשפחות ולהביא לסיום המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully