וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסול איטליה בתל אביב פגש את איתן בירן, סבו נכח במקום

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 13:34

הקונסול ביקר בביתו של הסב, שמואל פלג, והתרשם שמצבו של בן השש טוב. הקונסול העביר מסר למשפחתו של הילד לפיו משרדי החוץ של ישראל ואיטליה מפעילים מאמצים כדי לנסות לפשר בין המשפחות

בווידאו: דודתו של איתן מספרת על מאבק המשמורת/צילום: ניב אהרונסון

קונסול איטליה בתל אביב ביקר היום (שישי) את איתן בירן בן השש, שהתייתם מהוריו באסון התרסקות הרכבל באיטליה ובמהלך השבוע נלקח על ידי סבו מבני משפחתו לישראל. הפגישה, התקיימה בנוכחות הסב שמואל פלג, ואילו הקונסול מסר כי מצבו של איתן מוגדר טוב.

במהלך הפגישה שוחח הקונסול עם בירן, והתרשם בנוגע למצבו הכללי. הקונסול העביר מסר לפיו משרדי החוץ של ישראל ואיטליה מפעילים מאמצים כדי לנסות ולפשר בין המשפחות ולהביא לסיום המשבר.

איתן בן ה- 5. באדיבות המשפחה
איתן בירן/באדיבות המשפחה

שמואל פלג, סבו של איתן, נחקר השבוע ביחידת ההונאה של מחוז מרכז, בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים בעוד החקירה נמשכת. זאת, כשלפי החשד שמואל, סבו של איתן מצד אימו, חטף את נכדו ממשמורת בני משפחתו מצד אביו באיטליה - והטיס אותו לישראל.

בנוסף לכך, אתי פלג, סבתו מצד האם של איתן דחתה השבוע בריאיון ל-103FM את הטענות לפיהן איתן נחטף בידיהם. "לא הייתה פה שום חטיפה. הילד פשוט רצה לחזור לישראל כבר המון זמן".

באסון שאירע ב-23 במאי, בו קרון רכבל צנח כ-20 מטרים באזור האלפים, נהרגו עמית וטל בירן, הוריו של איתן, אחיו בן השנתיים תום, וכן יצחק וברברה כהן, סבה וסבתה החורגת של טל. בני הזוג כהן היו תושבי תל אביב שהגיעו לבקר את המשפחה באיטליה. איתן עצמו נפצע באורח קשה מאוד, והוא בשלב זה עדיין בתהליך שיקום.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully