וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין בחדרה פונה מדייריו עקב חשש לקריסה, צוותי ההנדסה קבעו כי אין סכנה

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 0:26

מדובר בבניין בן יותר מ-50 שנה הנמצא ברחוב שבטי ישראל בעיר. עקב תלונות השכנים קראו במשטרה לפנות את הבניין, אולם לאחר שלמקום הוזעקו צוותי ההנדסה של העירייה לבחינת עמידות המבנה, נקבע כי המבנה תקין וכי לא קיימת סכנת קריסה

בווידאו: 2 בניינים פונו בבני ברק מחשש לקריסה/מערכת וואלה!

בניין בן שתי קומות ברחוב שבטי ישראל בחדרה פונה הערב (שישי) מדייריו בעקבות חשש לקריסתו. למקום הוזעקו צוותי ההנדסה של העירייה לבחינת עמידות המבנה. מדובר בבניין בן יותר מ-50 שנה. על פי חוות דעת המהנדס במקום, אין צורך בהמשך הפינוי.

האירוע החל כשאחד הדיירים הבחין כי חלק מהתקרה של הקומה העליונה קרסה ומיד דיווח לדיירים ולכוחות ההצלה. יוסי תושב הבניין הסמוך אמר כי "ייתכן שבאמת עירנות השכנים מנעה פה אסון גדול במיוחד לאור מה שראינו לאחרונה בחולון וטבריה. הבניינים פה ישנים מאוד וכדאי היה מזמן לחזק אותם או לבנות מחדש".

מקרה נוסף אירע הלילה בבני ברק, כשתשע משפחות משני בניינים בסכנת קריסה פונו ברחוב בר אילן בעיר. זאת, בעקבות עובר אורח שהתריע במוקד הכבאות וההצלה על מצבו הרעוע של אחד הבניינים הסמוכים זה לזה. הפינוי הגיע ברקע התמוטטות הבניין בחולון ביום ראשון - יממה לאחר פינוי 36 המשפחות שהתגוררו בו.

התקרה בבניין שפונה בחדרה, 17 בספטמבר, 2021. שלומי גבאי, שלומי גבאי
תקרת הבניין בחדרה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

בתחילת השבוע בניין התמוטט בחולון יממה לאחר שפונו כל דייריו בשל סכנת קריסה. בתיעוד ההתמוטטות, שהתרחשה ללא התערבות חיצונית, נראות המשפחות המתגוררות בבניין צופות מהרחוב בתדהמה. שיבושי תנועה נרשמים באזור, והמשטרה חסמה כביש סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully