וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנגד חיסונים מוכר מת מקורונה בבית החולים וולפסון

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 11:42

חי שאוליאן, פעיל מוכר נגד החיסונים לקורונה, מת הבוקר מסיבוכי הנגיף. שאוליאן קרא לציבור עוקביו ברשתות החברתיות שלא להתחסן נגד הנגיף תחת הכותרת: "אין מגיפה - החיסון מיותר ומסוכן". בביה"ח שניידר מאושפז במצב קשה נער בן 17 שלא התחסן ונזקק לחיבור למכונת לב-ריאה

בווידאו: מתנגד החיסונים חי שאוליאן שמת מקורונה בסרטון שהעלה במהלך אשפוזו/מתוך עמוד הפייסבוק של חי שאוליאן

חי שאוליאן, פעיל מוכר נגד החיסונים לקורונה, מת הבוקר (שני) בבית החולים וולפסון בחולון ממחלת הקורונה. שאוליאן קרא לציבור עוקביו ברשתות החברתיות שלא להתחסן נגד הנגיף תחת הכותרת: "אין מגיפה - החיסון מיותר ומסוכן".

שאוליאן העלה סרטון לרשתות החברתיות מתקופת אשפוזו בבית החולים. הוא אמר כי "אני מחובר למכונת חמצן שבלעדיה אני נחנק. אם אני מסיר אותה והולך שלושה מטרים - אני מתעלף. אני משתעל בצורה קשה ומרגיש מחנק רב".

בהמשך הסרטון הלין שאוליאן על היחס שקיבלת בתחנת המשטרה בה נעצר, ואמר שהשוטרים הניחו את רגליהם על צווארו, ואף טען כי "משטרת ירושלים ניסתה להרעיל אותי. בחיים שלי לא הרגשתי ככה. כל השבוע נאבקתי כאילו כלום לא קרה, אך היום כבר לא יכולתי לנשום והלכתי לקופת החולים ומשם פוניתי לבית החולים וולפסון. אם יקרה לי משהו - שתדעו שזה ניסיון חיסול שלי".

בבית החולים שניידר בפתח תקווה מאושפז במצב קשה נער בן 17 שלא התחסן נגד הנגיף. הוא סובל מתסמונת pims וחובר למכונת לב ריאה. תסמונת זו בה לקה מאופיינת כתסמונת דלקתית של פוסט-קורונה בילדים, וסימניה הם חום גבוה, פריחה, כאבי בטן, חוסר תאבון, חולשה כללית, וירידת לחץ דם. תסמונת זו אומנם נדירה, אך עלולה להיות מסוכנת, בדומה למחלת קוואסקי, שעלולה להוביל להיווצרות מפרצת בעורקים הכליליים בלב ואף למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully