וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני הטרור נערכים להגן על המחבלים בג'נין: מציבים חמושים ותצפיתנים במחנה הפליטים

גורם צבאי בכיר אמר בשיחה סגורה כי "אם הדרג המדיני יאשר, נדע להגיע לכל מקום. לסיוע לאסירים יש השלכות". לפי דיווחים פלסטיניים, כוחות הביטחון עצרו את אחיו ואחיינו של איהם פואד כמאמג'י, ופשטו על ביתו של מונאדל אינפיעאת יעקוב

זכריא זביידי במהלך הארכת מעצרו/פלאש 90, דוד כהן

המצוד אחר איהם פואד כמאמג'י ומונאדל אינפיעאת יעקוב, שני המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע וטרם נתפסו, נמשך. ביומיים האחרונים מפעילים בצה"ל כוחות גדולים, לרבות יחידות מיוחדות, כדי להוציא לפועל מעצרים וסריקות במרחבים הפתוחים והבנויים באזור ג'נין, במטרה לאתר פיסות מידע שיובילו אל מקום המסתור של שני האסירים הביטחוניים. כמה פעמים במהלך החיפושים והמעצרים נפתחה אש חיה לעבר הכוחות.

לפי הערכות, האסירים הנמלטים הצליחו לחצות את קו התפר דרך פרצות ומתחת לאף של מערכי האבטחה הישראליים. בצה"ל נזהרים עד כה מלהיכנס לפעילות מבצעית במחנה הפליטים ג'נין, על רקע תגבור המחנה בחמושים ותצפיתנים של כלל ארגוני הטרור, שנערכים להגנה על האסירים אם יגיעו לפתח המחנה.

ארבעה מתוך שישה אסירים שנמלטו מכלא גלבוע נתפסו, 11 בספטמבר 2021. ללא, מערכת וואלה!
המצוד נמשך. המחבלים שטרם נתפסו/מערכת וואלה!, ללא

גורם צבאי בכיר בפיקוד המרכז אמר אמש בשיחה סגורה כי "אם האסירים יגיעו למחנה הפליטים והדרג המדיני יאשר, בצה"ל יודעים להגיע לכל מקום. לכל סיוע לאסירים הנמלטים יש השלכות".

עד כה, בפעילות של צה"ל ושב"כ נעצרו כעשרה בני משפחה של האסירים בתוך יומיים, וכן חברים וקרובים שחשודים בקשר עם המחבלים הנמלטים. החשודים הועברו לחקירות שב"כ.

הפגנת הזדהות עם המחבלים שברחו מכלא גלבוע סמוך לשכם, 8 בספטמבר 2021. נאסר אשתייה, פלאש 90
בג'נין נערכים להגנה על המחבלים. הפגנת הזדהות עם האסירים הנמלטים/פלאש 90, נאסר אשתייה

המעצרים נמשכו גם הלילה: על פי דיווחים פלסטיניים, אחיו של כמאמג'י נעצר בכפר דאן, ואחיינו נעצר בכפר יאמון. במקביל, לפי הדיווחים צה"ל פשוט על ביתו של של אינפיעאת ביעבד. במהלך פעילות צה"ל באזור ג'נין, אש נפתחה לעבר הלוחמים. לא היו נפגעים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully