וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה מטווח אפס: תושב חיפה בן 61 יואשם ברצח דר רחוב שאירח בביתו

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 19:48

מהחקירה עולה כי הנאשם, גאורגי ז'לקוב, אסף את הקורבן לביתו כחודש לפני שלפי החשד רצח אותו שם. לאחר שאישתו לא הסכימה לחזור לבית כשהאורח נמצא בו, התפתח ויכוח בינו לבין דר הרחוב, והוא ירה בראשו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד גאורגי ז'לקוב, תושב חיפה בן 61, בחשד שרצח את דמיטרי יונגרוב, בן 41, שהתגורר בביתו לפני כשלושה שבועות. מהחקירה עולה כי התושב אסף לביתו את הקורבן, דר רחוב, כחודש לפני שלפי החשד רצח אותו, וכי לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם ירה בראשו. בעקבות זאת, הירוי נפצע אנושות ומותו נקבע בבית החולים רמב"ם בעיר. היום האריכה השופט אורית קנטור את מעצרו בארבעה ימים, אז בבית המשפט המחוזי בעיר תגיש פרקליטות המחוז כתב אישום נגדו.

לפי ממצאי החקירה, ז'לקוב אסף לדירתו את יונגרוב בניגוד לדעתה של אשתו, ששבה מחו"ל אותו זמן, ולא הסכימה להיכנס לביתם כשהאורח נמצא שם. עוד עולה כי החשוד שאל את הקורבן אם הוא רוצה להתפלל לפני שיירה בו. לבסוף ירה ז'לקוב בראשו מטווח אפס.

לטענת החוקרים, לאחר הירי, ז'לקוב התקשר לאשתו, ולכשלא האמינה כי ירה למוות באורח, שלח לה תמונות של יונגרוב הגוסס. רק לאחר שהפצירה בו להזעיק עזרה, התקשר למשטרה.

המשטרה עצרה בן 61 בחשד לירי בבן 40 ברחוב נורדאו בחיפה, 21 באוגוסט 2021. דוברות משטרת ישראל
ירה בראשו מטווח אפס. שוטר בזירת הרצח/דוברות משטרת ישראל

בהמשך ז'לקוב ניסה לביים את הזירה, כשהניח סכין על הרצפה ואמר לשוטרים שנאלץ לירות כהגנה עצמית, לאחר שיונגרוב ניסה לחטוף ממנו את האקדח, אותו הוא מחזיק ברישיון, במסגרת עבודתו כמאבטח בכרמלית. אחר כך הוא גם השליך את תרמיל הכדור הבודד שירה לפח אשפה.

עו"ד בוריס שרמן המייצג את ז'לקוב מטעם הסניגוריה הציבורית ציין כי טרם נמסר לו מהמשטרה או הפרקליטות באיזו עבירת המתה יואשם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully