וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נהרג בתאונת דרכים סמוך לאומן באוקראינה

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 9:25

הנוסע, תושב בית שמש ואב לעשרה, נפצע אנושות בתאונה כשהיה בדרכו לאומן. בתום מאמצי החייאה נקבע מותו בזירת התאונה. ארבעה נוסעים נוספים פונו משם כשמצבם הוגדר קל

ישראלי נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים בין רכב הסעות לאוטובוס, כ-80 קילומטרים מאומן שבאוקראינה. ארבעה אזרחים ישראלים נוספים נפגעו בתאונה, ופונו באורח קל לבית החולים באזור. שם ההרוג הוא אברהם לוי, בן 45 מחסידות צאנז, תושב בית שמש ואב לעשרה ילדים. הודעה נמסרה למשפחתו.

"כשהגענו למקום ראינו את רכב ההסעות בשטח פתוח הסמוך לכביש מרוסק מעוצמת ההתנגשות," סיפרו נחמן רביבו ואלחנן שטאובר, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה, "אחד הנוסעים גבר כבן 45 שכב מחוץ לרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר פעולות החייאה של אזרחים וצוותי רפואה, רופא מקומי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות מתנדבי זק"א הנמצאים בימים אלו באוקראינה בפיקודו של המתנדב עזריאל שניצר מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה".

אברהם לוי, ההרוג בתאונה ליד אומן באוקראינה, 9 בספטמבר 2021. באדיבות המשפחה
אברהם לוי, ההרוג בתאונה/באדיבות המשפחה
זירת התאונה ליד אומן, בה נהרג ישראלי, 9 בספטמבר 2021. איחוד הצלה
זירת התאונה באוקראינה, היום/איחוד הצלה

חיים וינגרטן, ראש אג"מ זק"א, מסר כי הארגון פועל בשיתוף פעולה עם משרד החוץ, שליח חב"ד בקייב, נציג זק"א באוקראינה הרב יוסף אסמן וכן אנשי חברה קדישא בקייב, "כדי למנוע פגיעה מיותרת בכבוד המת, ומסייעים למשפחה בשחרור גופת ההרוג וסידורי הבאת ארונו לקבורה בישראל".

זירת התאונה ליד אומן, בה נהרג ישראלי, 9 בספטמבר 2021. איחוד הצלה
הזירה, היום/איחוד הצלה

אלפים חגגו השבוע באומן בראש השנה על קברו של רבי נחמן מברסלב. כ-4,000 נוסעים יצאו לשם מישראל עד ראשון, אליהם הצטרפו עוד מאות נוסעים במהלך השבוע. השנה, הרכבת האווירית לאומן נפרשה על פני שבועיים ויותר לפני חג ראש השנה, זאת בשל החשש מסגירת הגבול או סגירת השמיים, כפי שהיה בשנה שעברה. פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמן זרקא, סייע אף הוא לאומן על מנת לפקח על שמירת ההנחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully