וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי מישהו חשוד עם דלי ביד": הדיווח למשטרה על הבריחה מכלא גלבוע

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 11:04

בריחת ששת המחבלים נחשפה בזכות אזרח עירני בשם מור, שנסע סמוך למקום בדרכו לבית שאן, הבחין בדמות חשודה והתקשר למשטרה: "תשלחו מישהו לעשות פטרול, זה נראה מוזר שיש בנאדם בשעה הזאת שם" | האזינו

בווידאו: הדיווח הראשוני למשטרה על הבריחה מכלא גלבוע/מערכת וואלה!

בריחת ששת המחבלים מכלא גלבוע הלילה (שני) נחשפה בזכות אזרח עירני בשם מור, שנסע בשעת לילה מעפולה לבית שאן, וכשהבחין סמוך לבית הסוהר בדמות חשודה החליט להתקשר למשטרה ולדווח על המקרה.

"שלום, עברתי בכלא שאטה, ראיתי מישהו חשוד, אולי תבקשו מהם לעשות פטרול או משהו", נשמע מור אומר למוקדנית של המשטרה. "הוא נראה ערבי ולבש בגדים מוזרים. זה נראה מוזר שיש בנאדם בשעה הזאת שם, הוא לא אמור להיות שם".

"הוא היה בשביל עפר בשוליים קצת אחרי הכלא, הוא לבש חולצה מכופתרת", הוסיף מור לדווח. "הוא היה עם משהו שנראה כמו דלי ביד, פשוט שיעשו בדיקה אצלם".

פתח הבור דרכו ברחו ששת המחבלים. 06 בספטמבר 2021. ., אתר רשמי
"זה נראה מוזר שיש בנאדם בשעה הזאת שם". הפיר דרכו ברחו המחבלים/אתר רשמי, .

בינתיים, נמשך המצוד אחר ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו מהכלא, והאירוע חסר התקדים מציף שאלות רבות וביקורת חריפה שמופנית כלפי שירות בתי הסוהר וגורמי המודיעין.

לאחר שנודע על בריחתם של ששת המחבלים, כוחות משטרה וצה"ל הוזעקו למקום, והם לפי שעה מבצעים סריקות בין היתר באמצעות מסוק ורחפנים. חמישה מהם הינם פעילי הג'יהאד האסלאמי ואחד מפתח, המחבל זכריה זביידי. לפי החשד, הם קיבלו סיוע חיצוני והם ברחו כשהם חמושים.

בווידאו: דברי השר לביטחון הפנים עמר בר-לב והמפכ"ל קובי שבתאי על אירוע הבריחה/צילום: שלומי גבאי

כוחות גדולים של צה"ל ויחידה מיוחדת הוקפצו למרחב ג'נין כדי לאתר את האסירים הביטחוניים, ובמקביל הוקמו מחסומים ברחבי החטיבה המרחבית מנשה. כמו כן, צה"ל מעבה כוחות בגבול ירדן כדי לשלול אפשרות בריחה בנתיב זה, ולוחמים מבצעים סריקות רגליות בגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully