וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד הותקף במתחם בדיקות הקורונה בראשל"צ: שני שוטרים יאבטחו את המקום

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 21:06

תושב מרכז הארץ חשוד כי תקף באלימות את אחד מעובדי מתחם הדגימות, עד שנזקק לטיפול רפואי. פיקוד העורף, שאחראי על תפעול המתחם שממוקם ברחבת החנייה של ה-"יס פלאנט" בעיר, השבית את העבודה במשך שעתיים עד להגעת פקחים שאבטחו את המשך הפעילות | צפו בתיעוד האירוע

בווידאו: קטטה במתחם הבדיקות ביס פלנט בראשון לציון/מערכת וואלה!

החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי של עיריית ראשון לציון תציב החל ממחר (שני) שני שוטרים שיאבטחו את מתחם בדיקות הקורונה ב"יס פלאנט" בעיר. ההחלטה התקבלה לאחר שהערב התרחש אירוע אלימות במהלכו תקף תושב מרכז הארץ את אחד מצוות הבודקים במתחם, עד שהזדקק לטיפול רפואי.

בעקבות האירוע הנחה פיקוד העורף, האמון על הפעלת המתחם, להשבית את הפעילות במקום במשך כשעתיים עד לבדיקת המקרה. פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הגיעו למקום ורק לאחר שהמתחם אובטח על ידם, הוא נפתח בשנית.

קטטה במתחם בדיקות קורונה,יס פלנט בראשון לציון, 5 בספטמבר 2021. ללא, צילום מסך
תושב מרכז הארץ תקף את אחד מעובדי מתחם דגימות הקורונה. ראשון לציון, הערב/צילום מסך, ללא

על אף שמדי יום נבדקים במתחם הדגימות כ-3,000 איש, עד כה התבצעה הפעילות במקום ביעילות ובמהירות רבה. בימים האחרונים נרשמה עלייה חדה במספר הפונים למתחם הבדיקות האזורי שפועל ברחבת החניה של מתחם ה"יס פלאנט", וויכוח שהתגלע במקום בין נבדק לבין אחד הדוגמים הסתיים בפציעתו של האחרון.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "פיקוד העורף מפעיל מתחמי בדיקות PCR בפריסה ארצית רחבה. היום התרחש אירוע אלימות חמור בו הותקף איש צוות על ידי אדם שהגיע להיבדק. האירוע מתוחקר ואנו מגנים בתוקף כל שימוש באלימות. אירועי אלימות נוספים יובילו לסגירת מתחמי הבדיקות עד להגעת כוחות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully